کد خبر : 1678690 | 27 فروردين 1399 ساعت 15:50 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

قضیه لائوتارو؛ اینتر بارسلونا را به مسخره گرفته؟

تمایل بارسا برای جذب لائوتارو مارتینز بر کسی پوشیده نیست اما اینتر قصد از دست دادن ستاره آرژانتینی خود را ندارد.

قضیه لائوتارو؛ اینتر بارسلونا را به مسخره گرفته؟

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های بارسلونا هفته هاست که اخبار مختلفی در مورد لائوتاور مارتینز منتشر می کنند. تقریبا روزی نیست که شایعه ای جدید در مورد ستاره اینتر به گوش نرسد. هرچند اینتر عنوان کرده لائوتارو غیر قابل فروش است و بارسا اگر او را می خواهد، باید بند فسخ 111 میلیون یورویی اش را فعال کند اما باشگاه کاتالان امیدوار است با شروع نقل و انتقالات و در مذاکرات مستقیم با اینتر، بتواند رضایت این باشگاه را جلب کند. بارسلونا در این راه به معاوضه بازیکن هم فکر می کند.

 

 

1490604

 

 

در این بین دو واکنش جالب از سوی ایتالیایی ها به اخبار و شایعات منتشر شده در رسانه های بارسلونا نشان داده شده است. ابتدا ماسیمو موراتی مالک سابق اینتر بود که در جریان یک مصاحبه گفت انتقال مسی به اینتر غیرممکن نیست. اظهارنظری که برای چند روز در رسانه ها بازتاب داشت تا اینکه با واکنش تند مسی همراه شد. فوق ستاره آرژانتینی در اینستاگرام خود هرگونه تمایل برای جدایی از بارسا را رد کرد.

 

روز گذشته گاتزتا دلو اسپورت به نقل از منابع نزدیک به اینتر تیتر زد:« لائوتارو را می خواهید؟ گریزمان را بدهید.»

 

 

1488565

 

 

اینتر برای واگذاری لائوتارو، ستاره فرانسوی بارسا را می خواهد. بازیکنی که تابستان گذشته با 120 میلیون یورو از اتلتیکو راهی بارسا شد و دستمزد بالایی نیز دریافت می کند. دستمزدی که اینتر قطعا قادر به پرداختش نخواهد بود. در واقع نه بارسا قصد از دست دادن گریزمان را دارد و نه خود بازیکن تمایلی برای جدایی نشان داده است. احتمالا اینتر هم در واقعیت، گریزمان را نمی خواهد.

این واکنش اینتر در قبال اخبار مربوط به لائوتارو، بازخورد خوبی در بارسلونا نداشته و رسانه های کاتالونیا معتقدند اینتر اینگونه بارسا را به سخره گرفته است.

 

 

1488157

دیدگاه‌ها