کد خبر : 1678697 | 27 فروردين 1399 ساعت 17:35 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش لوپاریزین:

مرزهای بسته فرانسه؛ نیمار به پاریس بر می گردد؟

پس از تمدید قرنطینه در فرانسه و بسته بودن مرزهای هوایی این کشور، ابهاماتی در مورد بازگشت نیمار ایجاد شده است.

مرزهای بسته فرانسه؛ نیمار به پاریس بر می گردد؟

به گزارش "ورزش سه"، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه دوشنبه در نطقی تلویزیونی خبر از تمدید قرنطینه و بسته ماندن مرزهای این کشور تا 11 می(22 اردیبهشت) به دلیل شیوع کرونا داد. 

به این ترتیب تمام افراد با گذرنامه غیر اروپایی، از خارج از محدوده شنگن، قادر به ورود به کشور فرانسه نخواهند بود و این برای فوتبالیست های خارجی شاغل در لیگ فرانسه که در روزهای شیوع کرونا از فرانسه خارج شده اند، دردسرساز خواهد شد.

 

 

1488871

 


نیمار، ادینسون کاوان و کیلور ناواس ملیت فرانسوی ندارند و گفته می شد برای بازگشت به فرانسه دچار مشکل خواهند شد ولی لوپاریزین امروز گزارش داد که هر سه می توانند هر زمان که بخواهند به پاریس برگردند.  

برای مثال نیمار که در پاریس عمارت بزرگی دارد، به راحتی می تواند با ارائه اسناد مربوط به عمارت خود و نیز اجازه کار در فرانسه، وارد این کشور شود.

در واقع ارائه اسناد مربوط به خانه به علاوه داشتن اجازه کار در فرانسه، به افرادی که ملیت فرانسوی ندارند، اجازه ورود به این کشور را حتی در شرایط قرنطینه خواهد داد. این سه بازیکن اگر نتوانند خط هوایی برای بازگشت پیدا کنند، می توانند با هواپیمای اختصاصی به فرانسه برگردند.

گفته می شود به زودی تمرینات پی اس جی از سر گرفته خواهد شد و به این ترتیب نیمار، ناواس و کاوانی مشکلی برای حضور به موقع در تمرینات نخواهند داشت.

این  سه بازیکن مدتی پیش فرانسه را ترک کرده و اکنون در کشورهای شان حضور دارند.

 

 

1490648

دیدگاه‌ها