کد خبر : 1678701 | 27 فروردين 1399 ساعت 16:21 | 25.4K بازدید | 4 دیدگاه

میرزایی: در بازگشتم به سپاهان نقشی نداشتم 

نتیجه بازی با پرسپولیس باید در زمین مشخص شود

بازیکن تیم فوتبال سپاهان می گوید این روزها مربیان از راه دور بازیکنان تیم را کنترل می کنند.

نتیجه بازی با پرسپولیس باید در زمین مشخص شود 

رضا میرزایی بازیکن سرعتی تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در پاسخ به این سوال که مربیان سپاهان چطور تمرینات بازیکنان را کنترل می کنند، اینطور پاسخ داد: تمرینات را در گروه برای ما می فرستند و بعد ما فیلم را برای آنها می فرستیم، در واقع کنترل از راه دور وجود دارد. شرایط الان  در دنیا و کشور خیلی سخت شده؛ فوتبالیست ها همه در خانه هستند و در خانه تمرین می کنند. این شرایط را خیلی سخت می کند و امیدوارم که هر چه سریعتر این بیماری تمام شود تا مردم و فوتبالیست ها دوباره دور هم جمع شوند و تیم خودشان را تشویق کنند.


میرزایی در ر ابطه با اینکه پرسپولیس با 10 امتیاز صدرنشین مسابقات لیگ برتر است و برخی از پیشکسوتان این باشگاه معتقدند جام را باید به این تیم بدهند، بیان کرد: همچین چیزی را تا حالا نشنیده ام که تیمی را وسط لیگ قهرمان اعلام کنند. در دنیا اصلا چنین چیزی نبوده است. 


میرزایی در ادامه با اشاره به بازی لغو شده پرسپولیس و سپاهان که با رای کمیته انضباطی با نتیجه 3 بر صفر به سود پرسپولیس اعلا شده، توضیح داد: مگر می شود بازی ای که انجام نشده، سه امتیازش برود برای تیم دیگر. همه می دانند در آن بازی مشکلاتی وجود داشت که ما دیر به استادیوم رسیدیم. صد در صد نتیجه آن بازی مانند بازی رفت باید در زمین مسابقه مشخص شود. ما می خواستیم بازی کنیم ولی ان شرایط خیلی خاص به وجود آمد.

 

1242761


وینگر راست که تولد 24 سالگی اش را روز گذشته پشت سر گذاشت، در این مورد گفت: تولدم دیروز بود و هواداران خیلی به من لطف داشتند. خیلی من را شرمنده کردند و دست تک تک آنها را می بوسم. از دو سه روز قبل شروع به تبریک گفتن کردند که این نشان دهنده معرفت آنها هست. بنابراین ما هم باید هر چه توان داریم، در زمین مسابقه برای خوشحالی آنها هم بگذاریم و صد در صد هم همینطور است. باید از آنها تشکر ویژه ای داشته باشم که همیشه به عنوان یک بومی حامی من بوده اند. امیدوارم با بازی های خوب دلشان را شاد کنم و با بازی های خوب همیشه پرچم و مکتب سپاهان را بالا نگه داریم.


او در پاسخ به این سوال که آیا از بازگشت به سپاهان در شرایطی که فصل خوبی را در فولادخوزستان پشت سر گذاشت، راضی است یا خیر، عنوان کرد: خدا را شکر فصل خیلی خوبی در فولادخوزستان داشتم. با اینکه اصفهانی بودم، خیلی هوای من را داشتند. من را خیلی دوست داشتند. در تمام مصاحبه هایم هم از آنها تشکر و قدردانی کرده ام. در مورد بازگشتم، چون من قرضی به این تیم رفته بودم، در بازگشتم هم نقشی نداشتم و انتقالی میان باشگاه ها بود و چیزی دست من نبود. در نهایت این دو باشگاه نامه نگاری کردند و من به سپاهان برگشتم، تا در خدمت تیم محبوبم یعنی سپاهان باشم. امیدوارم فولادی ها هم موفق باشند، چون پتانسیل یک تیم قهرمان را دارند؛ امکانات و هواداران خیلی خوبی دارند و امیدوارم بهترین اتفاقات هم برای آنها رقم بخورد.


میرزایی که در فصل جاری توسط امیرقلعه نویی در دو پست وینگر و دفاع راست مورد استفاده قرار گرفته است، اینطور حرف هایش را خاتمه داد: ان‌شاالله بتوانیم مردم اصفهان را همیشه خوشحال نگه داریم. چون سپاهان تنها دلخوشی این مردم است و امیدوارم با ریشه کن شدن این بیماری دوباره هواداران را در ورزشگاه ببینیم.

دیدگاه‌ها