کد خبر : 1678703 | 27 فروردين 1399 ساعت 16:23 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

نابغه جویباری به تعویق المپیک تمایل نداشت

خطری که از سر حسن یزدانی و خانواده‌اش گذشت

پدر حسن یزدانی با طی کردن دوران قرنطینه بعد از ابتلا به ویروس کرونا، این روزها به زندگی عادی خود در کنار خانواده ادامه می دهد.

خطری که از سر حسن یزدانی و خانواده‌اش گذشت

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل از شروع سال 99 بود که خبر رسید پدر حسن یزدانی، قهرمان کشتی جهان و المپیک به ویروس کرونا مبتلا شده است. حسین یزدانی بعد از مدتی بستری در بیمارستان توانست سلامتی خود را دوباره به دست بیاورد و این ویروس هم با وجود نگرانی های زیاد به پسرش یعنی حسن یزدانی منتقل نشد. 


پدر حسن یزدانی در گفت‌وگو با "ورزش سه" درباره آخرین وضعیت خود گفت: به خواست خدا و با دعای خیر مردم توانستم دوباره سلامتی ام را به دست آورم. جا دارد از پرستاران و پزشکان زحمتکش که روزهای سختی را سپری می کنند، تشکر کنم. متاسفانه خیلی ها با این ویروس دست و پنجه نرم کردند. هنوز هم دارویی برای آن پیدا نشده، اما خدا شکر من توانستم کرونا را شکست دهم. 


وی افزود: من حدود یک هفته در بیمارستان بودم و 2 هفته بعد از مرخص شدن از بیمارستان هم در قرنطینه خانگی بودم. حالا دیگر تقریبا یک هفته ای است که از قرنطینه خارج شدم و به روال عادی زندگی برگشتم. 

 

1436401


حسین یزدانی در پاسخ به این سوال که از اعضای خانواده اش کسی به این ویروس مبتلا شده، گفت: فقط همسرم به صورت خفیف مبتلا شد و بعد از چند روز خدا را شکر کسالتش رفع شد. حسن هم مراقب بود و خدا را شکر کرونا نگرفت. 


او درباره وضعیت قهرمان جویباری کشتی ایران و جهان عنوان کرد: او این روزها تمریناتش را پیگیری می کند تا آمادگی اش را حفظ کند. یک باشگاه خصوصی است که فقط حسن به همراه علی شعبانی که هر دو ملی پوش هستند، آنجا تمرین می کنند. موارد بهداشتی را هم رعایت می کنند، اما کسی به جز آن ها در باشگاه نیست که در خطر باشند. شروع اردوها و تمرینات تیم ملی که بستگی به نظر مسئولان دارد. 


در پایان از پدر حسن یزدانی درباره اینکه برخی تعویق المپیک را به سود پسرش می دانند، پرسیدیم. او در این باره گفت: از نظر من تعویق المپیک به سود حسن نبود. خودش هم تمایلی به تعویق المپیک نداشت. حسن از 20 روز قبل از عید تمریناتش را آغاز کرده بود و عمل جراحی زانوی او چون سطحی بود، دردسری برایش درست نکرد. حسن می توانست در المپیک توکیو در تابستان همین امسال هم موفق شود، اما حالا باید بیشتر تمرین کند و وقت بیشتری بگذارد. البته موضوع در درجه اول سلامتی انسان هاست و به همین خاطر هم چنین تصمیمی گرفته شد.

دیدگاه‌ها