کد خبر : 1678707 | 27 فروردين 1399 ساعت 16:42 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

آندر هررا:

چیزی که روزنامه‌نگاران از نیمار می‌گویند، درست نیست

آندر هررا، هافبک اسپانیایی پاری سن ژرمن، نیمار، ستاره برزیلی تیمش، را به دلیل تاثیرگذاری مثبت در این تیم، تحسین کرد.

چیزی که روزنامه‌نگاران از نیمار می‌گویند، درست نیست

به گزارش "ورزش سه"، نیمار که در تابستان 2017 با انتقالی جنجالی و گران از بارسا به پاری سن ژرمن پیوست، در سه سال اخیر بیش از همه به دلیل مصدومیت های پیاپی و حاشیه های خارج از زمین خبرساز شد.

اما هررا که تابستان گذشته به جمع پاریسی ها اضافه شد، معتقد است که نیمار کاملا روی بازی های پی اس جی تمرکز دارد و تاکید کرد که آنچه رسانه در مورد این ستاره برزیلی می نویسند، اشتباه است.

او به خبرنگاران گفت:" همه ما برای غذا خوردن به خانه او رفته بودیم... او خیلی تمرکز داشت. او همه را به خانه اش برده بود. وقتی می دیدم که تعدادی از روزنامه نگاران می گویند که نیمار به پی اس جی فکر نمی کند، به آنچه او در این مدت انجام داد، فکر می کنم. او شگفت انگیز بوده است.

 

1486036

 

نیمار در این مدت برای تیم کارهای زیادی انجام داد. او بازیکنی در کلاس جهانی است که خیلی به تیم و جمع فکر می کند."

رقابت های لیگ فرانسه در حالی به دلیل شیوع کرونا متوقف شد که پاری سن ژرمن در صدر جدول لیگ 1 قرار داشت. هررا امیدوار است با پایان این شرایط، رقابت ها از سر گرفته شود:" واقعا امیدوارم بازی ها از سر گرفته شود. من کارشناس نیستم اما شاید یا تست گرفتن از بازیکنان یا 50 نفر در هر دیدار یا برگزاری بازی ها پشت درهای بسته، بتوان بازی ها را انجام داد.

به نظر من، فوتبال باید ادامه پیدا کند؛ هرچند سلامتی مهمترین چیز است. اگر خطری وجود نداشته باشد، فکر می کنم فوتبال برای همه مهم است."

دیدگاه‌ها