کد خبر : 1678767 | 27 فروردين 1399 ساعت 23:24 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

کیکه ستین: امیدوارم بارسلونا در زمین قهرمان شود

کیکه ستین، سرمربی بارسلونا ابراز امیدواری کرد رقابت های لالیگا از سر گرفته شود.

کیکه ستین: امیدوارم بارسلونا در زمین قهرمان شود

 

به گزارش "ورزش سه"، هنوز 9 هفته تا پایان رقابت های لالیگا مانده و بارسلونا با دو امتیاز برتری نسبت به رئال مادرید در صدر جدول قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست ادامه فصل چه زمانی انجام شده و شیوع ویروس کرونا در چه مقطعی در اسپانیا متوقف می شود، اما کیکه ستین مدعی شد امیدوار است تیمش رد زمین قهرمان شود. او همچنین در مورد بحران های اخیر بین لیونل مسی و مدیریت باشگاه نیز صحبت کرد.

 

1491099

 

کیکه ستین گفت: "اینها اتفاقاتی عادی در باشگاه های بزرگ است. شاید نکته غم انگیز این باشد که این بحران ها به رسانه ها منتقل می شوند. بهتر است در محیطی ساکت تر کار کنیم، اما اوضاع به این صورت است. من فکر نمی کنم آنچه اتفاق افتاده باعث شود بازیکنی مثل مسی دوباره به این فکر کند که آیا در این باشگاه می ماند یا نه یا. من مطمئن هستم که مسی دوران حرفه ایش را در نوکمپ به پایان می رساند.

 

شرایط ادامه فصل؟ من دوست دارم در شرایط در لالیگا قهرمان شویم که در زمین بازی کنیم و آنجا به قهرمانی دست یابیم.  من نمی دانم اگر نتوانیم لیگ را تمام کنیم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما به دلیل بالاتر از رئال مادرید بودن نمی توانم احساس قهرمانی داشته باشم. وقتی من سرمربی بارسلونا شدم هم ما در صدر جدول بودیم."

دیدگاه‌ها