کد خبر : 1678981 | 29 فروردين 1399 ساعت 13:22 | 15.2K بازدید | 2 دیدگاه

بن‌عطیه: گواردیولا بلد نیست با بازیکن رابطه برقرار کند

بن‌عطیه ستاره مراکشی که سابقه بازی زیر نظر گواردیولا را داشته از نحوه رفتار او با بازیکنان انتقاد کرده و می‌گوید یوونتوس نیازی به استخدام گواردیولا ندارد.

بن‌عطیه: گواردیولا بلد نیست با بازیکن رابطه برقرار کند

به گزارش "ورزش سه"، مهدی بن‌عطیه، ستاره مراکشی که در دوران حضور در بایرن مونیخ تجربه بازی کردن زیر نظر پپ گواردیولا را داشته، مهارت‌های مدیریت بازیکنان او را مورد انتقاد قرار داده و در باره شایعات اخیر درباره تلاش یوونتوس برای مذاکره با گواردیولا می‌گوید یوونتوسی‌ها نیازی به پپ نخواهند داشت.

 

1491353

 

گواردیولا با موفقیت‌های گسترده‌ای که در اسپانیا، آلمان و انگلستان بدست آورده از سوی بسیاری به عنوان یکی از بهترین مربیان دنیا شناخته می‌شود. بن‌عطیه می‌گوید او هم گواردیولا را یکی از بهترین‌ها می‌داند ولی معتقد است او نحوه هدایت بازیکنان و برخورد با آنها را بلد نیست.

 

بن‌عطیه در گفتگو با گل در این باره گفت:" گواردیولا از نظر تاکتیکی بهترین مربی دنیا است و من کسی را بهتر از او نمی‌شناسم. ولی من از نظر نوع رابطه او با بازیکنان، از پپ خوشم نمی‌آمد و او از این نظر نمی‌توانست رویم تاثیر بگذارد".

 

1412033

 

بن‌عطیه در ادامه در پاسخ به سوالی درباره شایعات اخیر مبنی بر تلاش یوونتوس برای راضی کردن گواردیولا به ترک منچسترسیتی و سفر به ایتالیا گفت:" در اینکه پپ روی کاغذ می‌تواند مربی خوبی برای یووه باشد شکی نیست ولی من شخصا معتقدم ایده‌ای که مائوریتزیو ساری برای فوتبال دارد فوق‌العاده است. شاید یووه امسال سال سخت و پیچیده‌ای داشته ولی هر تغییری به صبر نیاز دارد. یوونتوس تا اینجا خوب کار کرده و من معتقدم صحبت کردن درباره مربی‌های دیگر در حال حاضر منصفانه نیست. بیانکونری در حال حاضر یک مربی خوب دارد".

 

دیدگاه‌ها