کد خبر : 1679044 | 29 فروردين 1399 ساعت 18:53 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با راک 1

ماسکرانو: کاش نیمار به بارسلونا برگردد

مدافع آرژانتینی سابق بارسلونا ابراز امیدواری کرد که نیمار به این باشگاه برگردد.

ماسکرانو: کاش نیمار به بارسلونا برگردد

به گزارش "ورزش سه"، خاویر ماسکرانو پس از یک دوره طولانی حضور درخشان در فوتبال اروپا به فوتبال آرژانتین بازگشته است. مدافعی که به رئیس معروف است، پس از بازی در تیم های جوانان و اصلی ریورپلاته راهی فوتبال اروپا شد و پیراهن تیم های وستهام، لیورپول و بارسا را به تن کرد. او پس از جدایی از بارسا در سال 2018 به هبی فورچون چین پیوست و از ژانویه 2020 برای استودیانتس به میدان خواهد رفت.

ماسکرانو هشت فصل فراموش نشدنی را در بارسلونا پشت سر گذاشت و در این مدت کنار ستاره های بزرگی چون مسی، نیمار، سوارز و ....افتخارات زیادی برای بارسا رقم زد.

 

 

1491423

 

 

او یکی از طرفداران بزرگ بازگشت نیمار به بارسلوناست. ماسکرانو در گفتگو با راک 1 از تمایل خود برای بازگشت نیمار به بارسلونا صحبت کرد:« امیدوارم نیمار به بارسلونا برگردد تا بار دیگر مسی، سوارز و نیمار را در کنار یکدیگر ببینیم. این اتفاق برای باشگاه فوق العاده خواهد بود. آنها در کنار هم شگفت انگیز هستند و ما نیز از تماشای بازی آنها لذت خواهیم برد.»

 

 

1308353

 

 

ماسکرانو در مورد مسی گفت:« من به اندازه کافی خوش شانس بودم تا از بازی کنار مسی لذت ببرم. او از هر جهت شگفت انگیز است. حضور مسی در تیم برای کسب عناوین مهم، بسیار کلیدی است. معتقدم او می تواند در جام جهانی 2022 نقشی حیاتی در تیم ملی آرژانتین ایفا کند و نیاز به اثبات چیزی ندارد. مسی در 12-13 سال اخیر ثابت کرده که بهترین بازیکن جهان است. در این مدت طولانی او همیشه سطح بالای خود را حفظ کرده است.»

دیدگاه‌ها