کد خبر : 1679122 | 30 فروردين 1399 ساعت 11:47 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ قهرمانان آسیا؛ بدون تماشاگر در مرداد ماه؟

دبیرکل AFC تاکید کرد که لیگ قهرمانان آسیا و ای اف سی کاپ به هر شکلی که شده باید برگزار شوند.

به گزارش "ورزش سه"، قرار بود که پیش از پایان فصل جاری لیگ های منطقه غرب، تا مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود اما شیوع ویروس کرونا سبب شد تا پس از انجام دو بازی در مرحله گروهی، مسابقات به طور موقت لغو شوند. اما ویندسور جان دبیرکل AFC در گفتگویی اعلام کرده که لیگ قهرمانان آسیا و ای اف سی کاپ به هر شکلی که شده باید برگزار شوند چرا که در غیر این صورت ضرر سنگینی از بابت اسپانسرها و حامیان مالی وجود به وجود می‌آید.

 

وی همچنین در گفتگو با روزنامه البیان قطر عنوان کرد: به محض تائید وضعیت بهداشتی در کشورهای آسیایی، این دو مسابقات را از سر می‌گیریم. برگزاری بازی ها بدون تماشاگر را رد نمی‌کنیم و ممکن است تاریخ مورد نظر نیز مرداد ماه باشد که البته برنامه جدید را در پایان ماه اعلام خواهیم کرد. پس از این که اعلام شد تمام بازی های اردیبهشت و خرداد تعویق یافته‌اند، پیشنهادات زیادی به ما رسید و ما آن ها را بررسی می‌کنیم.

 

1491493

 

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزاری بازی ها به صورت متمرکز در یک کشور بی طرف را نیز رد نکرد. این در حالی است که 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2020 وضعیت خیلی خوبی ندارند و باید دید که در ادامه مسابقات گروهی چه عملکردی خواهند داشت.

 

دیدگاه‌ها