کد خبر : 1679170 | 30 فروردين 1399 ساعت 15:20 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

سعادتمند: آن چیزی که گفتیم را سعی می کنیم اجرایی کنیم؛ 

کسی با استقلال همراه می‌شود که امتیازِ بیشتر بدهد

احمد سعادتمند مدیرعامل جدید باشگاه استقلال همچنان بر موضع خود که عملی کردن ایده هایش است، تاکید دارد.

کسی با استقلال همراه می‌شود که امتیازِ بیشتر بدهد

به گزارش "ورزش سه"، احمد سعادتمند مدیرعامل جدید استقلال امروز نیز مانند روزهای گذشته پر کار بود و اینبار با خانواده پور حیدری در دفترش دیدار کرد و همینطور مهدی فنونی زاده بازیکن سابق استقلال از میهمانان او در دفتر باشگاه بود.


سعادتمند پس از پایان جلسات کاری اش مقابل در باشگاه آمد و اینطور حرف هایش را با خبرنگارانی که منتظر او ایستاده بودند را آغاز کرد: اول اینکه باید از شما عذرخواهی کنم از شما که هر روز مقابل باشگاه هستید  و دوست دارید اخبار موثق را به هواداران برسانید. از شما تشکر می کنم و برای مردم عزیزم آرزوی سلامتی دارم.


او سپس در مورد جلساتش ادامه داد: ما چند روزی هست که میزبان پیشکسوتان عزیز هستیم که به من و باشگاه استقلال افتخار می دهند. البته باشگاه خودشان است. امروز هم در خدمت خانواده آقای پورحیدری بودیم و خوشحالم که این عزیزان را می بینم. امیدوارم در کنار این عزیزان لحظات خوبی را برای باشگاه استقلال رقم بزنیم.


سعادتمند در مورد موانع و مشکلاتی که پیش رو دارد، بیان کرد: از 16 فروردین که توفیق داشتیم خدمت باشگاه استقلال باشیم، تلاش کردیم با نشست های کارشناسی، دقیق و با رعایت مباحث حقوقی و قانونی، عزیزانی که علاقمند به کمک کردن به باشگاه هستند، همه جوانب را در نظر بگیریم تا کسی که اهلیت دارد و رزومه دارد، را وارد کنیم. البته هر کسی مد نظر ما نیست. با اشخاص حقیقی و حقوقی وارد مذاکره شده ایم و و بارها هم این را گفته ام که به خاطر یک میلیارد تومان هرگز 10 میلیارد باشگاه را زیر قرض نخواهیم برد. چون باشگاه استقلال بزرگ است، درگیر یک میلیارد نیست و سعی داریم کسانی که عاشق استقلال هستند و می توانند به استقلال کمک کنند را با خودمان همراه کنیم و از وجودشان استفاده کنیم. کسانی می توانند در این راه به ما کمک کنند که امتیازات بیشتری به ما بدهند. امیدوارم ظرف یکی دو هفته آینده اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و این نوید را به هواداران می دهم که با تمام توان و قدرتمان و با کمک پیشکسوتان و صاحب نظران و به ویژه با نظر هواداران، نتایج خوب و در شان باشگاه استقلال را کسب کنیم.


مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که شرایط مالی باشگاه چه زمانی خوب می شود و چه زمانی مطالبات بازیکنان پرداخت می شود، توضیح داد: ببینید من طی دو هفته فقط یکبار مصاحبه کرده ام و در برنامه فوتبال برتر بود و امروز هم قصد مصاحبه نداشتم. عرض کردم به احترام شما عزیزان پایین آمدم. دعوت می کنم که شما هم بالا بیایید. ما آن چیزی را که گفتیم، سعی می کنیم اجرایی کنیم.

دیدگاه‌ها