کد خبر : 1679316 | 31 فروردين 1399 ساعت 12:06 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه تابستانی آرتتا: واگذاری لاکازت به اتلتیکو

سان می‌گوید آرسنال ستاره خود الکساندر لاکازت را به اتلتیکو مادرید پیشنهاد می‌دهد تا به جای او توماس پارتی را به خدمت بگیرد.

برنامه تابستانی آرتتا: واگذاری لاکازت به اتلتیکو

 

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان مدعی شد باشگاه آرسنال الکساندر لاکازت ستاره فرانسوی خود را به اتلتیکو مادرید پیشنهاد می‌دهد تا به جای او توماس پارتی را به خدمت بگیرد. سان می‌گوید توماس پارتی که ارزش او 60 میلیون یورو اعلام شده هدف شماره یک میکل آرتتا سرمربی آرسنال برای تابستان آتی است.

 

1491660

 

آرسنالی‌ها که به دلیل بحران کرونا از نظر مالی با مشکلات زیادی مواجه هستند برای پایین آوردن قیمت مد نظر اتلتیکو برای توماس پارتی، هافبک غنایی این تیم، قصد دارند الکساندر لاکازت را به این تیم اسپانیایی واگذار کنند.

 

پارتی در فصل جاری یکی از ستاره‌های اصلی اتلتیکو مادرید بوده و به خصوص در جریان پیروزی تیم سیمئونه بر لیورپول در لیگ قهرمانان درخششی استثنایی داشته. او در این فصل 36 بازی برای اتلتیکو انجام داده، سه گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده.

 

1491659

 

اما گزارش‌ها از اسپانیا حاکی از این است که اتلتیکو از سوی دیگر مایل است قرارداد این هافبک 26 ساله که دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارد را تا سال 2025 تمدید کند.

 

دیدگاه‌ها