کد خبر : 1679492 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 12:20 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت پیانیچ؛ شروع سری آ نزدیک است؟

بازگشت میرالم پیانیچ، ستاره بوسنیایی یوونتوس به ایتالیا به شایعات درباره زمان شروع دوباره رقابتهای سری آ دامن زده است.

بازگشت پیانیچ؛ شروع سری آ نزدیک است؟

به گزارش "ورزش سه"، میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی یوونتوس با یک پرواز به ایتالیا بازگشت تا شایعات درباره از سر گیری قریب‌الوقوع رقابتهای سری آ قوت بگیرد.

 

1412188

 

رقابتهای سری آ از ماه مارس تا اطلاع ثانوی تعلیق شده و فدراسیون فوتبال ایتالیا در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرده این رقابتها تا زمان اطمینان از سلامت و امنیت همه دست‌اندرکاران فوتبال از سر گرفته نخواهد شد. وزیر ورزش ایتالیا اما اخیرا اعلام کرد که امیدوار است فعالیت‌های ورزشی در این کشور از تاریخ 14 اردیبهشت قابل از سر گرفتن باشد.

 

در زمان توقف سری آ در ایتالیا، پیانیچ به کشورش بوسنی بازگشت و علاوه بر او دیگر ستاره‌های یوونتوس مثل کریستیانو رونالدو، داگلاس کاستا، الکس ساندرو و دانیلو هم به کشورهای خود سفر کردند تا قرنطینه را در خانه سپری کنند.

 

1491847

 

پیانیچ اما دیروز در اینستاگرام خود پستی منتشر کرد که نشان می‌داد با یک پرواز به ایتالیا بازگشته. او در کنار عکس خود در زمان بازگشت به ایتالیا از عبارت "بازگشت به کسب و کار" استفاده کرده است.

 

در زمان توقف رقابتهای سری آ در ماه مارس، یوونتوس با گذشت 26 هفته از این فصل لیگ با اختلاف یک امتیاز نسبت به تیم دوم جدول، لاتزیو، صدرنشین بود. پیانیچ در طول فصل تا آن زمان بیست و دو بار برای بیانکونری به میدان رفته، سه گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده بود.

 

دیدگاه‌ها