کد خبر : 1679543 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 16:26 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ عبدالعزیز به اظهارات جنجالی درباره حبیب

جنگ لفظی مک‌گرگور؛ این بار به بهانه کرونا

لغو مسابقات UFC به خاطر شیوع ویروس کرونا بار دیگر به بهانه ای برای درگیری لفظی بین مک‌گرگور و مدیربرنامه نورماگمدوف تبدیل شده است.

جنگ لفظی مک‌گرگور؛ این بار به بهانه کرونا

به گزارش "ورزش سه"، کانر مک‌گرگور، مبارز معروف ایرلندی بار دیگر سوژه‌ای برای رژه رفتن روی اعصاب رقیب روس خود حبیب نورماگمدوف پیدا کرد. نورماگمدوف که دو سال پیش شکست سنگینی را به مک‌گرگور پرحاشیه تحمیل کرد و قهرمان دسته سبک وزن UFC  شد، مجبور شد از مبارزه این هفته با تونی فرگوسن انصراف دهد. این مبارزه که خیلی‌ها از مدت‌ها پیش انتظار برگزاری‌اش را می‌‌کشیدند، به دلیل شیوع کرونا و متعاقب آن ممنوعیت سفر برای شهروندان روسی از سوی دولت این کشور، لغو شد.


نورماگمدوف بعد از آنکه کمپ تمرینی‌اش در سن‌خوسه را به دلیل محدودیت‌های اعمال شده در ایالت کالیفرنیا برای مهار شیوع کرونا ترک کرد، ابتدا قرار بود به امارات سفر کند جایی که برگزار کنندگان UFC  گفته بودند امکان انجام مبارزه‌ با تونی فرگوسن وجود دارد. «عقاب» روس اما اجازه ورود به امارات را پیدا نکرد و به همین دلیل به کشورش برگشت، تصمیمی که برایش گران تمام شد چون که دولت روسیه محدودیت‌های سفت‌ و‌ سختی را برای خروج از این کشور تعیین کرد. بعد از این ماجرا قرار شد که جاستین گائتیه به جای حبیب با تونی فرگوسن مبارزه کند تا عناوین از دست رفته‌اش در دسته سبک وزن را پس بگیرد اما این مبارزه هم پنجشنبه هفته گذشته با تصمیم مسئولان UFC  و به دلیل شیوع کرونا لغو شد. فرگوسن هم بعد از این اتفاقات قول داد که وزنش را زیاد کند.
او جمعه شب هم به وعده‌اش عمل و یک ویدئو از خودش منتشر کرد که او را در حال وزن کردن خودش با وزن 70 کیلو و 306 گرم نشان می‌داد. خیلی طول نکشید که مک‌گرگور از این فرصت استفاده کرد تا فرگوسن را مسخره کند و البته این کار را با طعنه زدن به نورماگمدوف انجام داد.


مک‌گرگور در یک توییت نوشت: «تبریک به تونی فرگوسن بابت کسب یک پیروزی فوق‌العاده!! حالا لطفاً بیایید آن نفر دیگر را هم روی ترازو بگذاریم.» مک‌گرگور قبلاً و یک روز پس از انصراف نورماگمدوف از مبارزه‌، این مرد داغستانی را هم مسخره کرده بود.


او گفت: «حقیقت ماجرا این است که هم تونی هم حبیب اینجا برای به صدا درآوردن زنگ مسابقه، موش و گربه بازی در می‌آوردند. از آنجا که اول حبیب اعلام انصراف کرد، حالا در مسابقه انصراف‌ها نتیجه 3 بر 2 به سود تونی است. حبیب در بحبوحه بحران کرونا سراسیمه از آمریکا خارج شد و به خانه‌اش برگشت. خطر خیلی بزرگی بود. تبریک تونی.»


همانطور که انتظار می‌رفت حرف‌های تحریک‌آمیز مک‌گرگور از سوی تیم نورماگمدوف بی‌جواب نماند و مدیر ستاره روس پاسخ کنایه‌های تمسخرآمیز مرد ایرلندی را داد.


علی عبدالعزیز در صفحه شخصی خود در توییتر ضمن انتشار یک عکس از حبیب با کاهش وزنی قابل توجه، نوشت: زمانی که مک‌تاپر (لقب مک‌گرگور) اضافه وزن پیدا کرده بود، این پسر (حبیب) او را خورد. مک‌گرگور بهتر است از اضافه وزن حرفی نزند.»


عبدالعزیز در حالی جواب مک‌گرگور را داد که هفته پیش هم قهرمان سابق دسته سبک وزن UFC  را «تن‌فروشی حسود» توصیف کرد. او در مصاحبه‌اش با TMZ درباره مک‌گرگور گفت: «او نفر اول نیست، نفر دوم نیست، نفر سوم هم نیست. حبیب، جاستین و تونی نفرات اول تا سوم هستند. مک‌گرگور چهارم است پس در این بحث اصلاً جایی ندارد. او مانند یک تن‌فروش حسود است که دیگر آنقدر پیر شده که هیچ کاری از دستش برای پول درآوردن ساخته نیست. خودش هم می‌داند که دورانش به سر آمده است. کسی که حتی جزو سه نفر اول نیست چرا اصلاً باید صحبت کند. اصلاً چرا خود او سوار یک هواپیما نمی‌شود و نمی‌آید تا با تونی فرگوسن مبارزه کند؟»

دیدگاه‌ها