کد خبر : 1679566 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 17:38 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

چفرین: منتظر تصمیم مقامات کشورها هستیم؛

ایده یوفا برای رقابت‌ها؛ برگزاری بدون هوادار

ایده یوفا برای ادامه رقابت های این فصل فوتبال اروپا، برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران است.

ایده یوفا برای رقابت‌ها؛ برگزاری بدون هوادار

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر چفرین رئیس یوفا عقیده دارد با وجود شیوع ویروس کرونا، موضوع لغو رقابت های این فصل اروپا باید از دستور کار خارج شود. او می گوید تعطیلی رقابت ها تا همینجا هم به اندازه کافی به فوتبال لطمه وارد کرده است و تعطیلی فصل جاری رقابت های لیگ گزینه قابل قبولی محسوب نمی شود.


چفرین گفت:« طبیعی است که راه حل فعلی انجام بازی بدون حضور تماشاگران است. اگرچه این تصمیم خوبی نیست ولی بهتر از تعطیلی مسابقات است. باشگاه ها مسابقات را بدون حضور تماشاگران انجام خواهند داد و با عادی شدن اوضاع، تماشاگران نیز به ورزشگاه ها باز خواهند گشت.»


او ادامه می دهد:« اگر نتوانیم این فصل را به پایان برسانیم، آسیب های اقتصادی باشگاه ها غیر قابل تصور خواهد بود و ما همچنان به دنبال تصمیم مقامات کشورها هستیم تا اجازه بدهد، رقابت ها بدون حضور هواداران برگزار شود.»


رئیس یوفا تاکید کرد:« هدف اصلی ما سلامت هواداران، بازیکنان و مدیران تیم ها است و فکر می کنیم با استادیوم های خالی می شود تا آخر این فصل از رقابت ها را پیش برد.»

 


او در مورد رقابت های اروپایی و لیگ قهرمانان اروپا هم گفت:« مسابقات می تواند به صورت موازی برگزار شود ولی هیچ تاریخ قطعی ای برای آغاز و پایان مسابقات وجود ندارد و همه چیز بستگی به این دارد که فوتبال آغاز شود.»

دیدگاه‌ها