کد خبر : 1679586 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 18:32 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اکسپرس:

منچستریونایتد روی پوگبا قیمت گذاشت

سران یونایتد حاضرند با دریافت 50 میلیون پوند، مجوز جدایی پل پوگبا را صادر کنند.

منچستریونایتد روی پوگبا قیمت گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد ژانویه گذشته برای پر کردن جای خالی پوگبا، دست به کار شد و برونو فرناندز را جذب کرد. هافبک پرتغالی از ابتدای حضورش در اولدترافورد عملکرد خوبی داشته و در 9 دیداری که به میدان رفته، شیاطین سرخ متحمل هیچ شکستی نشدند.
 

 

 

1490022

 

 

طبق ادعای اکسپرس، سران باشگاه انگلیسی با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی موجود، تصمیم گرفته اند با مبلغ 50 میلیون پوند رضایت‌نامه پوگبا را برای حضور در تیم‌های دیگر صادر کنند. از نگاه آنها با وجود فرناندز، ماندن پوگبا در اولدترافورد، توجیهی ندارد و از طرف دیگر، در پایان فصل آینده، پوگبا می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کند.

 

تابستان سال گذشته رئال مصرانه خواهان جذب پل پوگبا بود، اما در نهایت هیچ توافقی صورت نگرفت تا ستاره فرانسوی فصل 20-2019 را نیزدر اولدترافورد توپ بزند.

 

 

1486168

 

 

عملکرد مناسب فرناندز در ترکیب شیاطین سرخ و اصرار پوگبا به جدایی، باعث شده سران باشگاه منچستر یونایتد مانند گذشته اصراری بر حفظ او نداشته باشند  و حتی در تابستان پیش رو  با مبلغی پایین‌تر از آن چه پیش از این طلب می‌کردند، رضایت‌نامه پل پوگبا را صادر کنند. با این شرایط به نظر می‌رسد مقصد بعدی ستاره فرانسوی رئال مادرید باشد و مسئولان باشگاه منچستر یونایتد هم با مبلغ به دست آمده از فروش این بازیکن، برای جذب جیدون سانچو مهاجم بوروسیا دورتموند اقدام کنند.

 

منچستریونایتد که در سال 2016 با قراردادی به ارزش 89 میلیون پوند پوگبا را جذب کرده بود، با ارزش گذاری 150 میلیون پوندی روی این هافبک فرانسوی، عملا در راه انتقال او به تیم‌های دیگر سنگ اندازی کرد. ستاره فرانسوی شیاطین سرخ در این فصل دچار آسیب دیدگی های طولانی مدت شده و از تابستان سال گذشته تاکنون تنها فرصت حضور در 8 بازی را به دست آورده است.

 

 

1488912

دیدگاه‌ها