کد خبر : 1679655 | 02 اردیبهشت 1399 ساعت 09:38 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

طرح مساله تمدید قرارداد حرفه ای نیست

هاشمی: در زمان مناسب از یحیی لیست می گیریم

در روزهای تعطیلی مسابقات فوتبال در ایران ، پرسپولیس صدرنشین با چالش پایان یافتن قرارداد برخی از ستاره هایش در پایان فصل مواجه شده است..

هاشمی: در زمان مناسب از یحیی لیست می گیریم

به گزارش"ورزش سه" بشار رسن یکی از ستاره هایی است که زمزمه هایی مبنی از جدایی او از پرسپولیس به گوش می رسد. این بازیکن عراقی که مشکلاتی هم برای دریافت مطالباتش از باشگاه رفت در روزهای تعطیل یک لایو جنجال برانگیز با خبرنگار قطری داشت تا زمزمه های جدایی اش  قوت بگیرد.


مهرداد هاشمی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که دیشب میهمان برنامه فوتبال برتر بود در این رابطه گفت:" درمورد بازیکنان تیم هنوز نمی دانیم چه اتفاقی قرار است بیفتد  چون نمی دانیم سرنوشت مسابقات چه می شود ضمن اینکه هنوز 9 بازی دیگر باقی مانده است."


او افزود:" من فکر می کنم خیلی اصولی و حرفه ای نیست که در مورد بازیکنانی که فعلا قرارداد و برای تیم بازی می کنند این مسایل مطرح شود. ما وظیفه داریم ستاره ها و بازیکنان خوب تیم را حفظ  کنیم و قطعا در زمان مناسب لیست نهایی را از یحیی (گل محمدی) می گیریم."هاشمی با تاکید براین  موضوع گفت:" ماسراغ تمدید قرارداد نرفتیم چرا که این کار را درست نمی دانیم. متاسفانه بعضی از باشگاه های ما این کار را می کنند، حتی قرارداد می بندند و در گاوصندوق یک شخص دیگر می گذارند و کارهایی از این دست. من نه این کارها را انجام دادم و نه آن ها را اصولی و درست می دانم"

دیدگاه‌ها