کد خبر : 1679717 | 02 اردیبهشت 1399 ساعت 14:20 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش دیلی میل

اوزیل روی حرفش ماند؛ دست رد به پیشنهاد آرسنال

مسوت اوزیل یکی از سه بازیکنی بود که با پیشنهاد کاهش دستمزد باشگاه آرسنال مخالفت کرد.

اوزیل روی حرفش ماند؛ دست رد به پیشنهاد آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا علاوه بر تعلیق رقابت ها و به هم ریختن برنامه بازی ها دارای یک جنبه منفی دیگر نیز بوده است. تعلیق مسابقات باعث شده باشگاه‌های اروپایی به لحاظ اقتصادی نیز با مشکلات عدیده ای روبرو شوند تا جایی که بسیاری از آنها مجبور به کاهش دستمزد اعضای خود شده اند.

باشگاه های انگلیسی نیز از این قاعده مستثنی نبودند و بسیاری از آنها به منظور جلوگیری از ایجاد مشکلات اقتصادی بیشتر دستمزد اعضای خود را تا حدودی کاهش داده‌اند. 

 

 

1478686

 

 

روز گذشته آرسنالی ها حاضر شدند تا 12.5 درصد از دستمزدشان در یک بازه زمانی یک ساله کاهش پیدا کند اما به چند شرط. اگر توپچی ها بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنند، تمام پول خود به علاوه پاداش 100 هزار یورویی دریافت خواهند کرد و در صورت کسب سهمیه لیگ اروپا، کاهش دستمزد به 7.5 درصد تقلیل خواهد یافت.

 

طبق ادعای دیلی میل، تمامی بازیکنان آرسنال با این درخواست موافقت کرده اند به غیر از سه بازیکن که یکی از آنها مسوت اوزیل است.

 

 

1489840

 

 

دو هفته پیش مدیر برنامه های ستاره آلمانی گفته بود:«  البته بحران فعلی باعث شده شرایط برای همه دشوار شود ولی حالا وقت آن است که باشگاه‌ها با بازیکنان‌شان و مدیران برنامه‌های آنها مستقیما صحبت کنند تا راهی برای حل این مساله پیدا شود. دقیقا همان اتفاقی که در حال حاضر نمی‌افتد. بهترین گزینه در حال حاضر تعویق زمان پرداخت دستمزدها است. این می‌تواند نقطه شروع باشد".

 بازیکنان و باشگاه‌ها درباره تعویق زمان دستمزدها می‌توانند خیلی سریع به توافق برسند. به این ترتیب باشگاه‌ها مطمئن می‌شوند که دست‌کم تا سه ماه آینده از نظر مالی با مشکل مواجه نخواهند شد. به این ترتیب همه از این معامله سود خواهند کرد.»

دیدگاه‌ها