کد خبر : 1679806 | 02 اردیبهشت 1399 ساعت 23:52 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: جوانان نه، از بزرگسالان شروع می کنم

آندره پیرلو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا در مورد ورود به عرصه مربیگری صحبت کرد.

پیرلو: جوانان نه، از بزرگسالان شروع می کنم

به گزارش "ورزش سه"، اخبار حاکی از ورود آندره پیرلو به عرصه مربیگری است و شایعاتی در مورد احتمال حضور او روی نیمکت تیم زیر 23 سال یوونتوس شنیده می شود. اما آندره پیرلو این پیشنهاد را رد کرده و تاکید کرد می خواهد هدایت یک تیم بزرگسال را بر عهده گیرد.

 

آندره پیرلو گفت: "من تمایل بیشتری دارم کارم را از تیم های بزرگسال شروع کنم تا جوانان. من فکر می کنم نیاز به یک هدف دقیق دارم. من می خواهم آدرنالین بازی، پیروزی یا شکست و آن احساس مسئولیت را حس کنم. تصور نمی کنم هدایت تیم های جوانان برای من مناسب باشند و این کاری نیست که از آن لذت ببرم. من ترجیح می دهم از بزرگسالان شروع کنم.

 

1405825

 

آنتونیو کونته و ماسیمیلیانو آلگری هر دو به من چیزهای زیادی آموختند. اولین باری که من به این فکر کردم که سرمربی شوم، پس از گرفتن یک درس تاکتیکی از کونته بود که هر کدام حداقل 40 دقیقه طول می کشید. در آن مقطع با خودم فکر کردم که می خواهم این کار را هم انجام دهم."

 

پیرلو نیز که در با ایتالیا زیر نظر مارچلو لیپی در سال 2006 به مقام قهرمانی جام جهانی رسید، در مورد او گفت: "لیپی در مسیر قهرمانی در جام جهانی نقشی اساسی داشت، زیرا درست از همان اولین گروهی که دو سال قبل از مسابقات دعوت کرد، او یک تیم در ذهن داشت و به ما انگیزه می داد، لیپی به ما گفت باید حدالامکان پیش برویم. او حرف هایش را مستقیم به شما می گفت."

دیدگاه‌ها