کد خبر : 1679840 | 03 اردیبهشت 1399 ساعت 11:52 | 24.1K بازدید | 2 دیدگاه

جیونتولی و گاتوزو خط  حمله جدید را می سازند

پرچم انقلاب ناپل در دستان سردارآزمون؟

با توجه به اتفاقاتی که رخ می دهد ناپل در فصل آینده شاهد یک انقلاب واقعی خواهد بود. جیونتولی و گتوزو می خواهند یک خط حمله جوان و قوی را بسازند.

پرچم انقلاب ناپل در دستان سردارآزمون؟

به گزارش" ورزش سه" مدیرباشگاه ناپل و سرمربی این تیم در تلاش هستند تا یک خط حمله جوان و قوی را از عناصر انعطاف پذیر و کارا برای فصل آینده بسازند؛ پروژه ای که در آن خبری از فرناندو یورنته، خوزه کایخون و امین یونس نخواهد بود. یورنته و امین بعد از نمایش ناامید کننده در دقایقی که بازی کردند باید به دنبال امتحان شانسشان در جایی دیگر باشند و کایخون بعد از هفت فصل طولانی در این تیم به عنوان یک بازیکن آزاد در پایان فصل خداحافظی خواهد کرد. از طرف دیگر مرتنز ترگیورسا مدیربرنامه آرکادیوش میلیک در حال مذاکره و توافق با باشگاه یوونتوس است و لوزانو نیز بعد از یک فصل ناموفق توسط کارلو آنجلوتی به اورتون خواهد رفت.


در حال حاضر برای خط حمله ناپل سه گزینه اصلی وجود دارد:" آندره پتانیا، لورنزو اینسینیه و متئو پولیتانو. هر سه این بازیکنان ایتالیایی هستند اما به نظر می رسد که انقلاب مدنظر ناپولی تنها با گزینه های داخلی امکان پذیر نباشند. به همین دلیل ناپولی پروفایل ها مختلفی را در این مدت بررسی کرده و مهمترین بازیکن مدنظر سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ است. این در حالی است که در اسپانیا نیز رقابت بین اتلتیکو مادرید و سویا برای جذب او بسیار شدید است اما آنچه در چند ساعت گذشته شنیده شده اینکه ناپولی در حال حاضر تلاش می کند تا پیش از آغاز رسمی حراج این مهاجم را به خدمت بگیرد. آن ها همزمان لوکا یوویچ مهاجم حال حاضر رئال مادرید که به احتمال قوی در پایان فصل این تیم را ترک می کند را زیرنظر دارند ضمن اینکه تمایل رئال مادرید به جذب فابیان رویز می تواند این انتقال را آسان تر کند. در هفته آینده انتظار می رود تحولات سرنوشت سازی در خط حمله تیم ناپولی شکل بگیرد.
منبع: fantamagazine

دیدگاه‌ها