کد خبر : 1679856 | 03 اردیبهشت 1399 ساعت 13:00 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

قیمت پیشنهادی رئال برای کاماوینگا پذیرفته شد

بر اساس اعلام موندو دپورتیوو، رئال مادرید برای خرید ادواردو کاماوینگا، پدیده باشگاه رن پیشنهادی 60 میلیون یورویی آماده کرده.

قیمت پیشنهادی رئال برای کاماوینگا پذیرفته شد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو می‌گوید باشگاه رئال مادرید برای خرید ادواردو کاماوینگا، پدیده هفده ساله باشگاه فرانسوی رن پیشنهادی 60 میلیون یورویی ارائه کرده و این مبلغ مورد قبول باشگاه فرانسوی قرار گرفته است.

 

1492288

 

این روزنامه می‌گوید زیدان از کیفیت خارق‌العاده این هافبک جوان فرانسوی آگاه است و تماس‌هایی که او در کشورش فرانسه دارد باعث شده زودتر از سایرین بتواند اعجوبه‌هایی مثل کاماوینگا را شناسایی کند. کاماوینگا در فصل 2019-2020 برای رن بازی‌های درخشانی انجام داده و نام خود را به عنوان یکی از آینده‌دارترین جوانهای فوتبال اروپا مطرح کرده.

 

پیش از توقف فوتبال اروپا به دلیل اپیدمی کرونا، کاماوینگا برای رن 33 بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده بود. او همچنین اولین بازی ملی خود را برای تیم ملی زیر 21سال فرانسه انجام داده بود.

 

1492287

 

حالا که قیمت پیشنهادی رئال برای او مشخص شده و به ادعای موندو مورد پذیرش رن قرار گرفته، زیدان امیدوار است سرمربی این تیم فرانسوی، ژولین استفان بر سر راه این انتقال مانع‌تراشی نکند. چرا که استفان پیش از این اصرار داشته که کاماوینگا باید یک فصل دیگر در فرانسه بماند تا بتواند در باشگاه بزرگی مثل رئال بازی کند.

 

دیدگاه‌ها