کد خبر : 1680011 | 04 اردیبهشت 1399 ساعت 11:13 | 15.3K بازدید | 2 دیدگاه

تمام مدارک و دلایل را قبلا ارائه کرده ایم

پیروانی: مطمئن هستم حق با پرسپولیس است

مدیرعامل و سرپرست تیم پرسپولیس امروز و از دقایقی قبل برای حضور در جلسه استیناف وارد ساختمان فدراسیون فوتبال شدند.

پیروانی: مطمئن هستم حق با پرسپولیس است

به گزارش"ورزش سه" امروز جلسه استیناف بازی جنجالی سپاهان و پرسپولیس برگزار می شود. مسابقه ای که برگزار نشد و کمیته انضباطی رای به پیروزی سه بر صفر پرسپولیس داد. دقایقی قبل افشین پیروانی مدیرتیم و مهدی رسول پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه به همراه مسئول حقوقی پرسپولیس به فدراسیون رفتند . افشین پیروانی در مقابل در فدراسیون فوتبال در پاسخ به خبرنگاران گفت:" اول آرزوی سلامتی برای مردم و تشکر از کادردرمان قهرمان های زمان هستند."


او افزود:" برای جلسه استیناف دعوت شدیم. من  عنوان نماینده باشگاه به همراه مدیرعامل و مسئول حقوقی به جلسه آمدیم.  ما قبلا دلایمان را مکتوب دادیم و صحبت کردیم و الان هم آمدیم ببینیم چه می شود؟" او همچنین گفت:"مطمئنا ما تمام دلایل را دادیم و باید ببینیم استیناف چه رای می دهد. تیم مقابل نیامده قابل احترام هستند، اما ما پرواز کردیم  به اصفهان رفتیم، هتل گرفتیم، به زمین مسابقه رفتیم اما آن ها نیامدند.فکر می کنم حق با پرسپولیس است." 


پیروانی درباره ارائه مدارک جدید از سوی سپاهان هم گفت:" این سوالی است که خود مسئولین سپاهان باید جواب بدهند. فکر می کنم همه مدارک ارائه شده و اتفاق خاص دیگری رخ نداده است."

دیدگاه‌ها