کد خبر : 1680065 | 04 اردیبهشت 1399 ساعت 15:27 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

کلود ماکله له جدید به رئال پیشنهاد شد

مدیر برنامه های فرانسوی بازیکنی را به رئال پیشنهاد داده است که او را کلود ماکله له جدید فوتبال فرانسه می دانند.

کلود ماکله له جدید به رئال پیشنهاد شد

به گزارش "ورزش سه"، هنوز هم بسیاری معتقدند یکی از بزرگترین اشتباهات فلورنتینو پرز رئیس رئال، موافقت با فروش کلود ماکله له به چلسی در سال 2003 بود. او قربانی انتقال دیوید بکام به رئال مادرید شد در حالی که بهترین هافبک دفاعی آن سال ها محسوب می شد.

 

 

1423352

 

 

ایوان لومی مدیر برنامه های فرانسوی که تابستان گذشته باعث انتقال 48 میلیون یورویی فرلاند مندی از لیون به رئال شد، باپتیست سانتاماریا را گزینه ای مناسب برای رئال مادرید می داند. بازیکنی که برای آنژه بازی می کند و لومی سبک بازی او را بسیار شبیه به کلود ماکله له می داند.

 

 

1492538

 

 

اومی به مارکا گفت:« رئال به بازیکنی مثل کاسیمیرو نیاز ندارد بلکه بازیکنی می خواهد که بتواند کنار کاسیمیرو بازی او را کامل کند. هافبکی که چرک بازی می کند و بازی تیم مقابل را تخریب می کند. من باپتیست سانتاماریا را پیشنهاد می کنم. او شاید شناخته شده نباشد ولی باتجربه و سبک بازی اش شبیه به کلود ماکله له است.

او برای آنژه بازی می کند و در پست خودش اگر بهترین نباشد، یکی از بهترین هاست. سانتاماریا می تواند سطح بازی رئال را بالا ببرد. او جوان ولی باتجربه است و در مورد توانایی های او تردیدی ندارم.»

 

 

1492537

 

 

سانتاماریا با 25 سال سن، مورد توه سویا و ویارئال هم قرار دارد. قیمت او 10 میلیون یورو است و اخیرا به تیم ملی فرانسه نیز دعوت شده است. او تا 2022 با آنژه قرارداد دارد و فصل جاری تنها 14 دقیقه در میدان حاضر نبوده است.

رئال در پست او به دنبال جذب پل پوگبا به عنوان پلان A  و کاماوینگا به عنوان پلان B  است.

دیدگاه‌ها