کد خبر : 1680175 | 05 اردیبهشت 1399 ساعت 13:23 | 13.5K بازدید | 1 دیدگاه

گل محمدی:

استوکس باعث حاشیه‌های زیادی برای پرسپولیس شده

سرمربی پرسپولیس خواهان پیگیری باشگاه در خصوص قرارداد با آنتونی استوکس شد.

استوکس باعث حاشیه‌های زیادی برای پرسپولیس شده

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی استوکس که به نظر می‌رسد یک مهاجم تاثیرگذار برای سرخپوشان محسوب شود، در ادامه با همان حواشی خاص خود باعث شد تا این اکنون وارد ماجرای عجیبی در خصوص قراردادش شود.


استوکس که در بازگشت دوباره به فوتبال ایران و پوشیدن پیراهن پرسپولیس در دقایق اندکی که برای سرخپوشان به میدان رفته، توانسته بود نمایش موفقی از خود به جا بگذارد اکنون با عدم بازگشت به جمع این تیم وارد جنجال بزرگ حقوقی شده است. با این حال مدیران سابق پرسپولیس مدعی هستند که این باشگاه قادر است به پشتوانه قراردادی که به امضا رسیده، پرونده مالی را به سود خود به پایان برساند. این در حالیست که همین چندی پیش و علیرغم غیبت جنجالی آنتونی استوکس، او در نامه ای به باشگاه خواهان دریافت بخشی از مطالبات خود نیز شده بود!


یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در توضیحاتش درباره اینکه در روزهای ابتدایی حضورش در این تیم، زمزمه جذب این بازیکن شنیده می‌شد و آیا او موافق این انتقال بوده اینطور واکنش نشان داد: وقتی صحبت های آمدنم و کارهای انتقالم انجام شده بود، صحبتی درباره مذاکرات با استوکس و پرسپولیس با انصاریفرد شد. به هرحال باشگاه در آن مقطع به شدت تحت فشار از سوی هواداران بود و آنها خواهان حضوری قدرتمند در نقل و انتقالات بودند. با این حال در آن زمان تنها 3-2 گزینه روی میز بود و در گفتم اگر شرایط استوکس مثل دوران تراکتور از نظر بدنی باشد می توانیم از او به خوبی استفاده کنیم.

 

وی ادامه داد: با این حال وقتی او به تمرینات آمد مشکلات بدنی زیادی داشت و خودش هم تمایلی برای اینکه بهتر تمرین کند نداشت. باعث ایجاد حاشیه های زیادی برای تیم شد و خرید خوبی از آب در نیامد.

 

گل محمدی در واکنش به اینکه آیا این قرارداد برای پرسپولیس با توجه به درخواست دوباره این بازیکن برای دریافت مطالبات به صرفه است یا همانند گذشته ترکمنچای خواهد بود گفت: من از شرایط و بندهای قراردادش اطلاعی نداشتم و فقط بحث جذب او بود. کار خودم هنوز مشخص نبود و کارم درست نشد که صد درصد به پرسپولیس بیایم. با این حال طبق شنیده‌هایم یک سری شرایط قراردادی که برای او در نظر گرفتند که قرارداد را محکم می کند. اگر باشگاه پیگیر باشد قادر خواهند بود مبلغ قرارداد را باید برگرداند.

 

سرمربی پرسپولیس درباره دیگر مهاجم خارجی‌اش نیز با اشاره به موفقیت او در دربی گفت: اوساگوآنا خوب بود. در شرایط کنونی به ما خیلی کمک کرد. در دربی پاس گل خوبی داد. و من راضی بودم و در مجموع بخواهیم حساب کنیم به ما کمک کرد. بچه حساسی است و مشکلات مالی خیلی روی او تاثیر گذاشت. با این حال همیشه محکم تمرین و بازی کرد ولی مشکلات مالی او را تحت فشار قرار داد.

دیدگاه‌ها