کد خبر : 1680243 | 05 اردیبهشت 1399 ساعت 22:12 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش‌ها به تعطیلی لیگ هلند: رسواترین تصمیم!

سرمربی تیم هلندی کامبور که با تصمیم فدراسیون فوتبال این کشور از صعود به لیگ اردیویزی بازمانده از آن به عنوان رسواترین اتفاق تاریخ لیگ این کشور یاد کرد.

واکنش‌ها به تعطیلی لیگ هلند: رسواترین تصمیم!

به گزارش "ورزش سه"،  هنک دی‌یونگ، سرمربی تیم هلندی کامبور که در لیگ دسته دوی این کشور حضور دارد  با انتقاد شدید از تصمیم فدراسیون فوتبال این کشور مبنی بر تعطیلی لیگ اردیویزی و عدم سقوط یا صعود تیمها به این لیگ، آن را رسواترین اتفاق در تاریخ فوتبال این کشور خواند.

 

1492755

 

در نتیجه تصمیم امروز فدراسیون فوتبال هلند، با تعطیلی لیگهای دسته یک و دسته دوی این کشور، جایگاه تیمها بر اساس موقعیت امروزشان در جدول ثابت می‌ماند ولی در هر دو لیگ قهرمانی معرفی نشده و هیچ تیمی صعود یا سقوط نخواهد کرد. کامبور از جمله تیمهایی است که در حال حاضر نامزد اصلی صعود به اردیویزی محسوب می‌شود.

 

کامبور در حال حاضر با اختلاف 11 امتیازی با تیم سوم جدول لیگ دسته دوی هلند، در جایگاه دوم قرا ر دارد و در واقع صعودش به لیگ دسته یک قطعی به نظر می‌رسید.

 

سرمربی این تیم هلندی در این باره گفت:" این رسواترین تصمیم تاریخ فوتبال هلند است. من همیشه به مردم خوش‌بین هستم و احترام می‌گذارم ولی این تصمیم واقعا شایسته ورزش فوتبال نیست. یوفا با ما بود، بقیه باشگاه‌ها با ما بودند و ما یازده امتیاز با تیم بعدی فاصله داشتیم و شکی وجود نداشت که صعود می‌‌کنیم ولی این حق را از ما گرفتند".

 

دیدگاه‌ها