کد خبر : 1680269 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 09:40 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

محکومیت ایجنت سابق کاسیاس به کلاه‌برداری

دادگاهی در اسپانیا ایجنت سابق ایکر کاسیاس را به دلیل کلاهبرداری در جریان انتقال او به باشگاه پورتو به چهار سال زندان محکوم کرد.

محکومیت ایجنت سابق کاسیاس به کلاه‌برداری

به گزارش "ورزش سه"، دادگاهی در اسپانیا تقاضای فرجام‌خواهی سانتوس مارکز، ایجنت سابق ایکر کاسیاس را رد کرده و محکومیت او توسط دادگاه بدوی را تایید کرد. به این ترتیب این ایجنت فوتبال به جرم کلاهبرداری و به جیب زدن غیر قانونی 256هزار یورو در جریان انتقال کاسیاس به باشگاه پورتو به چهار سال زندان محکوم شده و به زندان خواهد رفت.

 

1492788

 

البته این حکم دادگاه تجدیدنظر در دادگاه عالی اسپانیا هم قابل فرجام‌خواهی خواهد بود. بر اساس این حکم مشخص شده که این ایجنت فوتبال، بدون اطلاع موکلش کاسیاس، با طرف ثالث همکاری کرده و با فریب دادن کاسیاس وانمود کرده بوده که برای بیرون آوردن او از رئال مادرید در حال مذاکره با باشگاهی آمریکایی است درحالیکه در واقع با باشگاه پرتغالی پورتو مذاکره می‌کرده.

 

رادیو اسپانیایی کادنا سر می‌گوید به حکم دادگاه دسترسی پیدا کرده و از مفاد آن مطلع شده است. بر اساس این گزارش دادگاه اسپانیایی دفاعیات ایجنت کاسیاس و وکیلش را قانع کننده تشخیص نداده و حکم داده که مارکز عملا از دروازه‌بان کارکشته اسپانیایی کلاه‌برداری کرده.

 

در حکم دادگاه به این اشاره شده که باشگاه پورتو 753هزار دلار به نماینده کاسیاس در مذاکرات پرداخت کرده که از این مبلغ 256هزار یورو به صورت غیر قانونی توسط ایجنت او به نفع شخص خودش برداشت شده است.

 

دیدگاه‌ها