کد خبر : 1680288 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 11:15 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

برناردسکی، دمیرال، دشیلیو  یا دلیخت به جای آرتور

مهره‌های مد نظر بارسا برای معامله با یوونتوس

موندو دپورتیوو می‌گوید یوونتوس به جذب آرتور ملو از بارسلونا علاقه زیادی دارد و بلوگرانا در ازای او چند ستاره یوونتوس مثل برناردسکی، دمیرال، دشیلیو و دلیخت را هدف گرفته.

مهره‌های مد نظر بارسا برای معامله با یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، موندو دپورتیوو می‌گوید باشگاه یوونتوس علاقه زیادی به جذب آرتور ملو از بارسلونا دارد. بارسا هم با انتقال ستاره برزیلی به یووه موافق است ولی در مقابل او چند ستاره بیانکونری مثل برناردسکی، دمیرال، دشیلیو و دلیخت را هدف گرفته و از یوونتوس خواهد خواست در ازای واگذاری آرتور، این بازیکنانش را پیشنهاد دهد.

 

1492804

 

آرتور ملو به عقیده موندو در بازار نقل و انتقالات بعدی یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها خواهد بود. علاوه بر اینترمیلان و تاتنهام حالا یوونتوس هم به جمع باشگاه‌های خواهان او اضافه شده.

 

ولی مدیران بارسلونا می‌دانند که آرتور در بازار ارزش بالایی دارد و تنها در شرایطی حاضر به واگذاری او به یووه خواهند شد که در مقابل بتوانند امکان انتقال بعضی از ستاره‌های مد نظرشان در تیم یوونتوس را به نوکمپ فراهم کنند. یوونتوس هم به دلیل بحران مالی ناشی از کرونا می‌داند که باید برای جذب آرتور ملو، به بارسا بازیکن پیشنهاد بدهد.

 

در روزهای اخیر گفته شد که یوونتوس قصد دارد میرالم پیانیچ را به بارسا پیشنهاد بدهد ولی موندو می‌گوید مدیران باشگاه کاتالان به دنبال ستاره‌هایی جذاب‌تر از این هافبک 30 ساله بوسنیایی هستند.

 

بنتانکور اروگوئه‌ای و فدریکو برناردسکی اولین مهره‌هایی هستند که بارسا به آنها علاقه‌مند است. سال گذشته هم بارسلونا قصد جذب برناردسکی را به جای راکیتیچ داشت ولی در نهایت با یوونتوس بر سر این معامله به توافق نرسید.

 

1439838

 

در خط دفاعی هم بارسلونا به ماتیا دشیلیو علاقه‌مند است ولی گزینه اصلی کاتالانها برای خط دفاعی‌شان، ستاره هلندی یوونتوس، ماتیس دلیخت است. دلیخت با اینکه در فصل اول حضورش در یوونتوس نتوانسته انتظارات را برآورده کند ولی در بازار قیمت بالایی خواهد داشت ولی ارائه آرتور توسط بارسلونا در یک معامله بر سر دلیخت، می‌تواند قیمت او را برای بارسا منطقی کند.

 

مریح دمیرال دیگر ستاره یوونتوس است که بارسلونا به جذب او تمایل دارد. این در حالی است که دمیرال از ماه ژانویه مصدوم شده و در سال جاری میلادی تنها سه بار برای تیمش به میدان رفته.

 

موندو می‌گوید آرتور هم شخصا مایل است بارسا را ترک کرده و راهی یوونتوس شود. اولین دلیل او این است که ساری علاقه زیادی به این ستاره برزیلی دارد و معتقد است سبک فوتبال او با فلسفه‌اش همخوانی زیادی دارد. دومین دلیل آرتور برای رضایت به ترک بارسلونا و پیوستن به یوونتوس شرایط بهتر مالیاتی ایتالیا برای فوتبالیستها نسبت به اسپانیا است.

 

 

دیدگاه‌ها