کد خبر : 1680325 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 13:50 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

سان: شروع لیگ برتر از چند هفته آینده

سان می‌گوید لیگ برتر جزیره از چند هفته آینده شروع خواهد شد و بازی‌های این لیگ پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

سان: شروع لیگ برتر از چند هفته آینده

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان مدعی شد لیگ برتر این کشور از چند هفته آینده دوباره آغاز خواهد شد. بازی‌ها قرار است پشت درهای بسته انجام شود ولی ممکن است همه مسابقات به صورت رایگان از تلویزیون‌های دولتی به نمایش درآید.

 

1492830

 

سان می‌گوید مسئولین ورزش انگلیس برنامه‌های خود برای شروع دوباره لیگ در پشت درهای بسته را به اطلاع بوریس جانسون نخست‌وزیر این کشور رسانده‌اند. دولت انلگیس معتقد است در شرایط سخت بحران کرونا و قرنطینه شروع دوباره مسابقات فوتبال لیگ برتر میتواند روحیه شهروندان این کشور را افزایش دهد.

 

سان می‌گوید اولویت اول در حال حاضر شروع مجدد لیگ برتر است تا فصل جاری به پایان رسیده و امکان شروع فصل نقل و انتقالات وجود داشته باشد. چون در فصل نقل و انتقالات است که مقدار قابل توجهی پول به سیستم فوتبال این کشور تزریق خواهد شد.

 

به گزارش سان برخی از بازیهای لیگ برتر از طریق تلویزیونهای عمومی و غیر خصوصی به صورت رایگان پخش خواهد شد. هدف از این اقدام این است که علاقه‌مندان فوتبال برای تماشای مسابقات به خانه دوستان و نزدیکان خود که به شبکه‌های پولی پخش‌کننده مثل اسکای و بی تی اسپورت دسترسی دارند نروند و در خانه‌های خود بمانند.

 

دیدگاه‌ها