کد خبر : 1680407 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 18:57 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

چرخش 180 درجه ای بارسا، کوتینیو ماندنی شد؟

ممکن است فیلیپه کوتینیو پس از بازگشت از بایرن، در بارسلونا ماندگار شود.

چرخش 180 درجه ای بارسا، کوتینیو ماندنی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپه کوتینیو تابستان سال گذشته به صورت قرضی از بارسا راهی بایرن مونیخ شد. بند خرید دائمی 120 میلیون یورویی نیز در قرارداد او گنجانده شده ولی بایرن قصد فعال کردن آن را ندارد.

 

 

1492673

 

 

در چنین شرایطی او باید به بارسا برگردد ولی گفته می شود، باشگاه کاتالان نیز تمایلی برای حفظ او ندارد و به خصوص دستمزد 13.5 میلیون یورویی کوتینیو در سال، مانعی در راه جذب بازیکنانی مثل نیمار و لائوتارو خواهد بود. به همین دلیل انتقال کوتینیو به باشگاهی دیگر اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. در این بین اما هنوز هیچ پیشنهادی برای این بازیکن به بارسلونا نرسیده است.

 

 

1492902

 

 

طبق ادعای نشریه مارکا، حالا احتمال ماندنی شدن کوتینیو در بارسا بیشتر شده است. گویا کیکه ستین سرمربی بارسلونا نظرش در مورد کوتینیو عوض شده و قصد دارد در فصل آینده از این بازیکن برزیلی در پست دیگری استفاده کند.

 با وجود شایعاتی که می گویند بارسا قصد دارد با پول فروش کوتینیو، زمینه خرید نیمار و لاوتارو را فراهم کند اما مارکا می گوید ستین با عوض کردن پست بازی این بازیکن در سیستم بارسا، از او در فصل آتی استفاده خواهد کرد.

کوتینیو در زمان حضور ارنستو والورده روی نیمکت بارسا به عنوان بال چپ فعالیت می کرد اما ستین معتقد است که از کوتینیو به جای بال، باید در پست شماره هشت یعنی هافبک میانی استفاده شود. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، انتظار می رود فرانکی دی یونگ یک خط عقب تر برود تا به تقویت خط دفاعی بپردازد.

 

 

1445281

 

دیدگاه‌ها