کد خبر : 1680495 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 13:05 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره هلندی امسال می‌خواهد بارسایی شود

ماتیس دی‌لیخت، گوش به زنگِ بارسلونا

موندو دپورتیوو می‌گوید ماتیس دی‌لیخت گوش‌ به زنگ تماس‌های بارسلونا و یوونتوس است و امسال در صورت امکان تمایل دارد راهی بارسلونا شود.

ماتیس دی‌لیخت، گوش به زنگِ بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو امروز صفحه اول خود را به ماتیس دی‌لیخت مدافع هلندی یوونتوس اختصاص داده و از تیتر "‌دی لیخت، گوش به زنگ" استفاده کرده. مدعای موندو این است که این دفاع وسط هلندی باشگاه یوونتوس این روزها گوش به زنگ تماس‌هایی است که انتظار می‌رود بین بارسا و یووه درباره او برقرار شود.

 

موندو می‌گوید دی‌لیخت در تورین راضی و راحت است ولی قصد دارد اگر امسال قطار بارسلونا بار دیگر از ایستگاهش عبور کند، این بار بر خلاف سال گذشته نه نگفته و سوار این قطار شود.

 

1492967

 

دی‌لیخت سال گذشته که بازیکن آژاکس بود با درخواست بارسا برای پیوستن به این تیم مواجه بود ولی چون گمان می‌کرد فرصت زیادی بازی در این تیم پیدا نخواهد کرد جواب منفی داده و راهی یوونتوس شد. اما بارسلونا حالا بار دیگر به دنبال یک مدافع مرکزی می‌گردد و معتقد است دی‌لیخت می‌تواند خیالش را از بابت این پست راحت کند.

 

اما موندو می‌گوید با توجه به اینکه بعد از بحران کرونا انتظار می‌رود اقتصاد دنیا با رکودی بی‌سابقه روبرو شود، باشگاه‌های فوتبال حتی بزرگترین‌هایشان می‌دانند که امسال قادر به پرداخت هزینه‌های سنگین در بازار نقل و انتقالات نخواهند بود. به همین علت است که امسال تابستان به احتمال زیاد، بیشتر شاهد تعویض بازیکنان بین تیمهای بزرگ خواهیم بود.

 

یوونتوس از اولین باشگاه‌هایی بوده که در این وادی قدم گذاشته و با تماس با بارسلونا خواهان جذب آرتور ملو شده که سرمربی‌اش ساری به او علاقه زیادی دارد. از طرفی بارسا مایل به واگذاری ملو نیست و باید دید یوونتوس برای راضی کردن کاتالانها به واگذاری این هافبک برزیلی، چه بازیکنانی را به بلوگرانا پیشنهاد خواهند داد.

 

1481557

 

فارغ از گزینه‌هایی که در روزهای اخیر مطرح شده یعنی پیانیچ، برناردسکی و بنتانکور، موندو دپورتیوو می‌گوید بارسلونا به یووه خواهد گفت که خواهان ماتیس دی‌لیخت در ازای آرتور ملو است. چرا که بارسلونا و رئیسش بارتومئو علاقه زیادی به این مدافع هلندی دارند. بارتومئو به دی‌لیخت آنقدر علاقه دارد که سال گذشته برای جذب او شخصا به آمستردام سفر کرد.

 

بر اساس این گزارش، بارسلونا که در حال حاضر قصدی برای از دست دادن آرتور ملو ندارد بی‌تردید شرط و شروط بسیار دشواری برای یوونتوس وضع خواهد کرد که از مهمترین آنها واگذاری ماتیس دی‌لیخت از سوی بیانکونری خواهد بود. موندو می‌گوید این اخبار از منابعی درون باشگاه بارسا به گوش دی‌لیخت رسیده و باعث شده او این روزها گوش به زنگ شروع دوباره تماس‌ها بین بارسلونا و یوونتوس باشد.

 

روزنامه کاتالان می‌گوید دی‌لیخت سال گذشته به دلیل ترس از فیکس نشدن در بارسا راهی یوونتوس شد ولی او امسال مصمم است در صورتیکه قطار بارسلونا از کنار ایستگاهش عبور کند، هر طور شده سوار این قطار شود.

 

دیدگاه‌ها