کد خبر : 1680520 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 14:29 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

صالحمیدزیچ:

نویر می داند همه بایرنی‌ها از او حمایت می کنند

حسن صالحمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، معتقد است که مانوئل نویر می داند که از حمایت کامل این باشگاه برخوردار است.

نویر می داند همه بایرنی‌ها از او حمایت می کنند

به گزارش "ورزش سه"، افشای جزئیات مذاکرات نویر با بایرنی ها برای تمدید قرارداد، باعث عصبانیت این دروازه بان باتجربه شد و احتمال جدایی او از جمع باواریایی ها را افزایش داد. با این وجود، صالحمیدزیچ اعلام کرد که در مورد این موضوع در باشگاه بایرن بحث شد و نویر توضیحات باشگاه را پذیرفت اما تایید کرد که هنوز راه حلی برای تمدید قرارداد پیدا نشده است.

او به خبرنگاران گفت:" مانوئل می داند که همه ارزش زیادی برای او قائل هستیم. من در کنار الیور کان بازی کردم. می دانم که یک دروازه بان در کلاس جهانی می تواند چه کارهایی برای تیم انجام بدهد. مانوئل دروازه بانی در کلاس جهانی است. او در باشگاه ما ارزش زیادی دارد و امیدوارم که بتوانیم قرارداد او را تمدید کنیم.

 

1490914

 

ما در مورد موضوع اخیر در داخل باشگاه شفاف سازی کردیم و از آن چیز دیگری مشخص نشد. من مطئنم که می توانیم این مسئله را حل کنیم."

بایرنی ها در ژانویه کار انتقال الکساندر نوبل، دروازه بان جوان شالکه، را نهایی کردند و او از تابستان راهی آلیانس آره نا خواهد شد اما هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید که همچنان به نویر به عنوان دروازه بان اول تیمش نگاه می کند:" مانوئل نویر بی تردید شماره یک ماست. در فصل آینده چیزی تغییر نمی کند. الکساندر نویبل هم این را می داند."

دیدگاه‌ها