کد خبر : 1680523 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 14:35 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

آقای مسئول! خانواده مگنو نگرانند، کمکش کنید

نوری: چرا هیچ‌کس در پارس جنوبی پاسخگو نیست؟

کاپیتان تیم پارس جنوبی می گوید مدیریت پارس جنوبی این تیم را با تعطیلی مسابقات به حال خود رها کرده است.

نوری: چرا هیچ‌کس در پارس جنوبی پاسخگو نیست؟

محمد نوری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط جسمانی خودش در دوران تعطیلی مسابقات فوتبال بیان کرد: من مصدومیتی داشتم که این روزها تمرینات فیزیوتراپی را انجام می دهم و آماده می شوم. شرایط خوبی دارم و اگر لیگ ادامه یابد مشکلی برای بازی کردن نخواهم داشت.


وی ادامه داد: متاسفانه تعطیلی مسابقات فوتبال ضربه زیادی به همه تیم های لیگ برتری زد. با اینکه همه فوتبالیست ها خودشان به صورت انفرادی تمرین می کنند اما به هرحال بحث تمرین گروهی متفاوت است. تا بخواهیم به شرایط خوب برگردیم، زمان می برد و همه تیم ها با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند. 


کاپیتان پارس جنوبی با اشاره به ماجرای ادامه یا تعطیلی لیگ برتر تاکید کرد: با شرایطی که وجود دارد من فکر می کنم تصمیم مسئولان این است که لیگ را برگزار کنند. امیدوارم هرچه هست زودتر اعلام کنند تا از این بلاتکلیفی در بیاییم و بدانیم چه کاری باید انجام دهیم. اگر قرار به شروع مسابقات است باید تمرکز کنیم و تمرینات گروهی شروع شود و آمادگی دوباره تیم ها زمان می برد.

 

 

1450296

 


نوری درباره مشکلی که برای مگنو باتیستا هافبک برزیلی پارس جنوبی پیش آمده و مدیرعامل باشگاه با او برای سفر به برزیل همکاری نمی کند، تاکید کرد: مگنو بازیکنی است که در تیم ما مصدوم شده است. واقعا نمی دانم چرا مشکل او را حل نمی کنند. متاسفم که این اتفاق افتاده، او یک خارجی است که در کشور ما میهمان است. خانواده اش نگران وضعیتش هستند و چند سال در فوتبال ایران زحمت کشیده است. مسئولان باشگاه باید فکری کنند، حداقل این است که باید پولی آماده کنند و به او بدهند تا کنار خانواده اش باشد.


وی افزود: متاسفانه باشگاه ما با تعطیلی مسابقات به حال خودش رها شده و هیچ کس هم پاسخگو نیست. در این شرایط که همه چیز تعطیل است، بسیاری از بچه ها مشکل مالی دارند و پولی نگرفته اند.فوتبالیست که منبع درآمد دیگری ندارند. هیچ کس در باشگاه پارس جنوبی پیگیر مسائل بچه ها نیست و این برای یک تیم لیگ برتری خیلی بد است. امیدوارم مشکلات بچه ها را پیگیری کنند و حداقل مثل باشگاه های دیگر بخش کوچکی از قراردادها را پرداخت کنند تا فوتبالیست ها بتوانند ارتزاق کننداما هیچ کس پاسخگو نیست.

دیدگاه‌ها