کد خبر : 1680588 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 18:40 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو مارتینز و تمجید ویژه از ستاره بلژیکی سیتی

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک تمجید ویژه‌ای، از کوین دی بروین انجام داد.

روبرتو مارتینز و تمجید ویژه از ستاره بلژیکی سیتی

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی بروین بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره موفق در ولفسبورگ در سال ۲۰۱۵ به منچسترسیتی پیوست و از آن زمان یکی است کلیدی ترین و بهترین بازیکنان سیتیزن ها بوده است. از طرف دیگر بعد از انتخاب گواردیولا به عنوان سرمربی منچسترسیتی، ستاره بلژیکی یکی از مهمترین ارکان موفقیت تیم پپ بوده است.

 

دی بروین در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و پیش از تعلیق رقابت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا نیز عملکرد خیره کننده از خود به جای گذاشته بود. در ۲۶ بازی این فصل آمار خارق العاده ۸ گل و ۱۶ پاس گل را به ثبت رسانده است؛ موضوعی که باعث شد این ستاره بلژیکی از رکورد پاس گل های تیری آنری عبور کند. هافبک ۲۸ ساله سیتیزن ها در لیگ قهرمانان اروپا نیز عملکرد خیره کننده داشته است.

 

 

1474029

 

 

عملکرد فوق العاده دی بروین باعث شده که سرمربی او در تیم ملی بلژیک به تمجید از این بازیکن بپردازد. روبرتو مارتینز در این باره گفت: " کوین به عنوان یک بازیکن جوان کار خود را از خنک آغاز کرد. او در چلسی دوران دشواری را پشت سر گذاشت و مواجهه با این سختی ها باعث شد که وی به یک بازیکن استثنایی تبدیل شود.

 

به عنوان مثال اگر تیم با یک گل عقب باشد شخصیت بزرگ کوین می تواند تیم را به بازی برگرداند. کوین در حال حاضر از نظر روحی و روانی در وضعیت فوق العاده ای به سر می برد. بازیکنی با توانایی های بالا و ماهر در لمس توپ و پیدا کردن فضاهای مناسب."

دیدگاه‌ها