کد خبر : 1680606 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 19:45 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه جدید یوونتوس برای خرید پل پوگبا

یوونتوس قصد دارد از گزینه معاوضه بازیکن برای خرید پل پوگبا اقدام کند.

برنامه جدید یوونتوس برای خرید پل پوگبا


به گزارش "ورزش سه"، علیرغم بحران های مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا، یوونتوس دست از خرید پل پوگبا در تابستان نخواهد کشید و نشریه توتو اسپورت در گزارشی مدعی شد اگرچه در این موقعیت احتمال پرداخت مبالغ هنگفت بالا نیست، اما یوونتوس می تواند برخی بازیکنانش را به ازای خرید پل پوگبا راهی اولدترافورد کند.

 

1490022

 

مائورتسیو ساری علاقه ای به سبک بازی داگلاس کاستا نداشته و به نظر می رسد این وینگر برزیلی در تابستان از یوونتوس جدا خواهد شد، پس او می تواند یکی از گزینه های انتقال به اولدترافورد باشد. الکس ساندرو، دیگر برزیلی یوونتوس نیز مدت هاست در فهرست خری شیاطین سرخ قرار دارد و می توان او را با مبلغ 50 میلیون یورو به یونایتد انتقال داد.

 

یونایتد و یوونتوس هر دو برای خرید آدرین رابیو و آرون رمزی اقدام کردند که بیانکونری برنده هر دو نبرد بود. اما حالا و در صورت خرید پل پوگبا، این دو بازیکن نیز می توانند گزینه حضور در ترکیب منچستریونایتد لقب گیرند. همچنین اخبار فراوانی در مورد عدم تطابق سبک بازی میرالیم پیانیچ با افکار مائوریتسیو سازری منتشر شده و هافبک بوسنیایی نیز می تواند یکی از گزینه های احتمالی رفتن به یونایتد در ازای انتقال پوگبا به تورین باشد.

دیدگاه‌ها