کد خبر : 1680611 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 20:04 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

جدایی دی‌یانگ و مخیا قطعی است؛

رامین رضاییان، هدف اول الشحانیه

باشگاه الشحانیه قطر تمایل دارد تا قرارداد ستاره ایرانی خود را تمدید کند.

رامین رضاییان، هدف اول الشحانیه

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ ستارگان قطر در حالی بخاطر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا متوقف شده که باشگاه‌ها علاوه بر مذاکره با اعضای تیم‌هایشان برای کاهش قراردادها، به دنبال حفظ ستاره‌های خارجی و بازیکنان موثر خود هستند.

 

الشحانیه قطر که رامین رضاییان را به‌عنوان یک سهمیه آسیایی در اختیار دارد، امیدوار است قرارداد این ملی پوش ایرانی که در یک سال و نیم اخیر نیز بهترین گلزن‌اش بوده، تمدید کند و او را برای یک فصل دیگر نگه دارد.

رامین رضاییان که در نقل و انتقالات زمستانی فصل ۱۹-۲۰۱۸ به الشحانیه پیوست و قراردادی یک سال و نیمه امضاء کرد، در ۱۱ بازی سال قبل ۴ گل به ثمر رساند و در این فصل نیز در ۱۶ حضور ثابت‌اش در ترکیب این تیم، موفق شده ۸ گل بزند و آمار قابل توجهی ثبت کند.

 

1493033

 

در حالی که قرارداد رضاییان در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، روزنامه استاد الدوحه قطر گزارش داده که مدیرعامل این باشگاه تمایل دارد تا ملی پوش ایرانی‌اش را حفظ کند و برای تمدید قرارداد با او به توافق برسد.

 

اما اتفاقی که ممکن است موجب شد رامین رضاییان در صورت دریافت پیشنهادات به تیم دیگری برود، جایگاه الشحانیه در جدول لیگ ستارگان قطر است؛ آنها در حال حاضر و در فاصله ۵ هفته به پایان فصل، ۱۰ امتیازی و قعرنشین هستند و کار سختی برای بقا دارند که ممکن است سقوط‌شان به دسته پایین‌تر، جدایی رضاییان را هم به همراه داشته باشد.

 

بنابر نوشته استاد الدوحه، باشگاه الشحانیه با وجود تمایل به تمدید قرارداد با رامین رضاییان، علاقه‌ای به حفظ آلوارو مخیا مدافع ۳۸ ساله اسپانیایی و نایجل دی‌یانگ، هافبک ۳۵ ساله و سابق تیم ملی هلند ندارد و احتمالا به پایان کار با آنها برسد.

دیدگاه‌ها