کد خبر : 1680889 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 10:00 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

توییت اسرارآمیز کاسیاس؛ سن ایکر وداع می‌کند؟

توییت عجیب و اسرارآمیز ایکر کاسیاس که چند دقیقه بعد از انتشار توسط او پاک شد، حالا جنجالی شده است.

توییت اسرارآمیز کاسیاس؛ سن ایکر وداع می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، ایکر کاسیاس دیروز بعد از ظهر در حساب خود در شبکه اجتماعی توییتر، توییتی عجیب و غریب و معماگونه منتشر کرد که چند دقیقه بعد از انتشار، توسط او پاک شد. دروازه‌بان پورتو در این توییت نوشته بود:" این هفته برای من خیلی مهم است. به روز خیلی خاصی در زندگی‌ام نزدیک می‌شوم. خاطرات زیادی دارد از ذهنم می‌گذرد. اولین خاطره به روز 12 سپتامبر 1999 برمی‌گردد، زمانی که به عنوان دروازه‌بان اولین بازی‌ام را برای رئال مادرید انجام دادم. 4 روز ... هشتگ یک سال پیش".

 

1493332

 

کاسیاس قبلا اعلام کرده بود که بعد از درگیری‌اش با حمله قلبی، پزشکان به او گفته‌اند باید حداقل یک سال منتظر بماند و بعد از آن درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کند. روز جمعه 12 اردیبهشت دقیقا یک سال از روزی که کاسیاس با حمله قلبی مواجه شد می‌گذرد. به همین دلیل است که به نظر می‌رسد کاسیاس از چند روز قبل قصد داشته به این تاریخ و تصمیمی که باید برای آینده حرفه‌ایش بگیرد اشاره کند. قرارداد کاسیاس با پورتو تا تابستان سال آینده اعتبار دارد ولی با توجه به توییت او به نظر می‌رسد این دروازه‌بان اسپانیایی احتمال خداحافظی‌اش با فوتبال را بیشتر می‌داند.

 

1493330

 

کاسیاس در ماه‌های گذشته همیشه سعی کرده خوشبین باشد و روحیه مثبت خود را حفظ کند. او همیشه گفته که دوست دارد زمانی که در کوران مسابقات قرار دارد از فوتبال خداحافظی کند و به همین دلیل است که توییت دیروز او هوادارانش را تا حدی شوکه کرده بود.  توییتی که به فاصله چند دقیقه توسط کاسیاس پاک شد تا خیلی‌ها معتقد شوند او هنوز به تصمیم نرسیده و دچار شک و تردیدهای زیادی است.

 

دیدگاه‌ها