کد خبر : 1680938 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 13:25 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

محبی: ماشینم را فروختم تا بتوانم زندگی‌ام را بگذرانم

دست نادرباقری از دنیا کوتاه است؛ پولش را بدهید

مربی سابق پارس جنوبی به انتقاد از مدیرعامل این باشگاه پرداخت؛ او می گوید با سختی های فراوان کار کرده اند اما هنوز پولشان را نگرفتند.

دست نادرباقری از دنیا کوتاه است؛ پولش را بدهید

امیر محبی که یکی از دستیاران فراز کمالوند در پارس جنوبی بود در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" در واکنش به پرداخت نشدن مطالبات کادرفنی اول فصل این تیم بیان کرد: ما واقعا روزهای سختی را در پارس جنوبی گذراندیم. از روزهای اول حضور با مشکلات فراوان کار را شروع کردیم و قراردادهایی بستیم که اگر فوتبالی ها مبلغش را بدانند، خنده شان می گیرد. حتی می توانم بگویم ما کاملا مجانی کار کردیم. به خاطر دوستی و ارادتی که به آقای کمالوند داشتیم تمام سختی ها را به جام خریدیم و قراردادهای پایینی بستیم اما با اینکه در نیم فصل باشگاه ما را نخواست و خواستند جدا شویم، اما هنوز پولمان را ندادند.


وی ادامه داد: تا الان هم به احترام مردم خوب شهرستان جم نه شکایتی کردیم و نه حرفی زدیم اما واقعا اینقدر امروز و فردا کردند دیگر خسته شدیم. ما که درآمددیگری جز فوتبال نداریم. خود من خودروی شخصی ام را فروختم تا بتوانم زندگی ام را بگذرانم اما متاسفانه مدیران باشگاه برایشان اهمیتی ندارد.


مربی سابق پارس جنوبی همچنین گفت: بنده خدا نادر باقری با همین قراردادهای ناچیز خانواده اش را رها کرد و یکماه یکماه در جم می ماند. او حالا به رحمت خدا رفته و دستش از دنیا کوتاه است اما پولش را به خانواده اش ندادند. آیا این این انصاف است؟ انسانیت است؟ به جای اینکه پول عمو نادر خدابیامرز را بیشتر کنند و به خانواده اش بدهند اما همان مقدار ناچیز را هم پرداخت نمی کنند. مرحوم باقری همیشه می گفت اگر این مدت طولانی خانواده اش را رها می کند و در جم می ماند به خاطر این است که بتواند پولی به آنها برساند اما حالا که دستش از دنیا کوتاه شده، طلبش را نمی دهند.


محبی در پایان افزود: جالب است که مدیرعامل باشگاه مدام مصاحبه می کند و می گوید همه چیز خوب است. همه چیز گل و بلبل است. چرا فکر می کنید ما خانواده نداریم؟ ما زندگی نداریم؟ تا کی باید صبر کنیم تا شما طلبمان را بدهید. ما را که خود شما نخواستید و درخواست قطع همکاری دادید، چرا باید اینقدر منتظر طلب ناچیزمان بمانیم؟

دیدگاه‌ها