کد خبر : 1680958 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 14:45 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

شانس بزرگی که به سعادتمند رو کرد

میلیچ و دیاباته مهربان تر از پاتوسی و تیام

مدیران فعلی باشگاه استقلال به نظر شانس آورده اند که دو بازیکن خارجی این تیم انعطاف بیشتری در مقابل برآورده نشدن خواسته هایشان دارند.

 میلیچ و دیاباته مهربان تر از پاتوسی و تیام

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی شد که پول دیاباته و میلیچ را پرداخت کرده است در حالی که کاشف به عمل آمد سندجعلی برای این بازیکنان ارسال شده است.

 

شاید اگر بازیکنان خارجی قبلی استقلال بودند قراردادهای خود را فسخ می کردند و به کشورشان برمی گشتند اما آنطور که میلیچ به ورزش سه می گوید آنها چنین تصمیمی نگرفته اند و حتی از ابراز علاقه خود برای بازگشت به ایران صحبت می کند.

 

1493413

 

مقایسه رفتارهای میلیچ و دیاباته با بازیکنانی مثل مامه تیام و آیاندا پاتوسی که در سال های قبل در جمع آبی پوشان می دهد که سعادتمند در شروع کار خود شانس آورده که این بازیکنان به استقلال علاقه بیشتری نسبت به بازیکنان خارجی قبلی دارند و به همین دلیل است که حاضر شده اند با مدیران استقلال کنار بیایند.

 

1490457

 

البته انچه مسلم است دیاباته و میلیچ در انتظار دریافت بخشی از قراردادشان هستند تا به ایران برگردند اما رفتار آنها در مقایسه با بازیکنان خارجی قبلی بهتر و دوستانه تر بوده است.

دیدگاه‌ها