کد خبر : 1680960 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 15:08 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

دادرس : سپاهان جوابی برای هوادارانش ندارد

عضو کمیته استیناف با بی‌اهمیت خواندن بیانیه باشگاه سپاهان علیه خودش می‌گوید اهمیتی به این‌گونه مسائل نمی‌دهد.

دادرس : سپاهان جوابی برای هوادارانش ندارد

به گزارش "ورزش سه"، پس از اعلام رأی کمیته استیناف و تائید آرای کمیته انضباطی درخصوص دیدار سپاهان و پرسپولیس جز یک مورد، مهدی دادرس یکی از اعضای کمیته استیناف در حضور خبرنگاران حاضر شد و رأی این کمیته را در اعلام کرد، که درخلال آن صحبت هایی به عمل آورد که به مذاق مسئولان سپاهان خوش نیامد و امروز با انتشار بیانیه‌ای گفتند که از مهدی دادرس حتماً شکایت خواهند کرد.


 در همین ارتباط مهدی دادرس در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: « من اصلاً اهمیتی به این‌گونه مسائل نمی‌دهم و شاید باورتان نشود که حتی این بیانیه را نخواندم. به‌هرحال وقتی در یک محکمه قضایی رأی به ضرر شما اعلام می‌شود بزرگوار باشید و بتوانید تمکین کنید و درعین‌حال به قانون احترام بگذارید.»


وی در ادامه افزود: « درهرصورت این‌گونه واکنش‌ها طبیعی است. آن‌ها در این رأی بازنده اعلام شدند و موضع می‌گیرند اما این موضع‌گیری باید توأم با وجدان باشد. من حتی قصد پاسخگویی هم به آن‌ها ندارم. آدم‌های عاقل زیاد هستند و خودشان می‌دانند چه خبراست.»


دادرس همچنین اظهار داشت: «همان‌طور که گفتم من حتی نگاه به این بیانیه نگاه نکردم و به‌هیچ‌وجه برایم مهم نیست، چون ما بر اساس وجدانمان این آرا را صادر کردیم، اصلاً برفرض من اشتباه می‌کنم، 10 قاضی دیگر به‌غیراز من آنجا حضور داشتند و آیا همه آنها هم  مرتکب اشتباه شدند ؟ دیگر این‌گونه حرف‌ها به نظر من درست نیست.»


عضو کمیته استیناف در پایان خاطرنشان کرد: « من می‌دانم آن‌ها چون جوابی در برابر طرفدارانشان ندارند می‌خواهند به این صورت فرافکنی کنند درحالی‌که اگر خاطرتان باشد بازیکن خودشان همین موضوع را قبول داشت و دیگر حرفی باقی نمی‌ماند.»

دیدگاه‌ها