کد خبر : 1680964 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 14:20 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

هالک مسخره بود؛ باور نمی کردیم که فوتبالیست است

هالک ستاره برزیلی بهترین دوران فوتبال خود را در باشگاه پورتو پشت سر گذاشت.

هالک مسخره بود؛ باور نمی کردیم که فوتبالیست است

به گزارش "ورزش سه"، هالک پس از چند فصل بازی در لیگ ژاپن بود که سال 2008 راهی پورتو شد. فیزیک بدنی خاص او با عضلاتی تنومند، به هر چیزی شبیه بود به غیر از یک فوتبالیست. به طوری که در ابتدای ورودش به پورتو کسی باور نمی کرد که او یک بازیکن فوتبال است. هالک پس از 4 سال بازی برای پورتو و فتح لیگ اروپا راهی زنیت شد. او در جام جهانی 2014 نیز عضو تیم ملی برزیل بود.

 

 

1493412

 

 

رائول مییرلس ملی پوش سابق پرتغالی که سابقه بازی برای چلسی را دارد، سال ها بازیکن پورتو بود.

او خاطره جالبی از هالک دارد:« خیلی از بازیکنانی که به پورتو می آمدند، در روزهای ابتدایی همه را ناامید می کردند. من با ستاره های بزرگی در پورتو همی تیمی بودم که بسیاری از آنها در ابتدا به طور شگفت انگیزی بد بودند.

یادم است هالک در اولین جلسه ای که به تمرین آمد، همه یکدیگر را نگاه کردیم و گفتیم او واقعا یک فوتبالیست است؟ حرکاتش در زمین مسخره بود. توپ را بلند می کرد و بی هدف شوت می زد. هالک واقعا نمی دانست که چه کاری باید انجام دهد.

حتی رادامل فالکائو هم در روزهای ابتدایی همه را مایوس کرد. به این لیست می توانم لوچو گونزالس، پائولو آسونسائو و فرناندو را هم اضافه کنم. حتی په په که بعدها در رئال تبدیل به یکی از بهترین مدافعان میانی دنیا شد هم روزهای آغازین خوبی در پورتو نداشت.»

 

 

Chelsea Transfer News: Blues Reportedly Agree to Deal for Porto ...

دیدگاه‌ها