کد خبر : 1680999 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 18:12 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

وینگر رئال، جدیدترین هدف نقل و انتقالاتی نیوکاسل

گفته می‌شود که وینگر اسپانیایی رئال مادرید یعنی لوکاس واسکز به عنوان جدیدترین هدف نقل و انتقالاتی باشگاه نیوکاسل معرفی شده است.

وینگر رئال، جدیدترین هدف نقل و انتقالاتی نیوکاسل

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که طی روزهای آینده ولیعهد عربستان سعودی یعنی محمد بن سلمان به طور رسمی مالک باشگاه لیگ برتری نیوکاسل خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که این مرد ثروتمند عربستانی قصد دارد نیوکاسل را به یک باشگاه سطح اول در فوتبال انگلیس و اروپا تبدیل کند.

 

 

1492224

 

 

 

طی روزهای گذشته شایعات زیادی درباره احتمال حضور سرمربیان و بازیکنان تراز اول دنیا در نیوکاسل مطرح شده است. گفته شده که بن سلمان قصد دارد بعد از خرید باشگاه انگلیسی با مربیانی نظیر ماسیمیلیانو آلگری، لوسین فاوره و یا مائوریسیو پوچتینو برای حضور در تیمش مذاکره کند. همچنین بر اساس شایعات نیوکاسل بازیکنان بزرگی مثل گرت بیل، دریس مرتنس، کالیدو کولیبالی و ادینسون کاوانی را زیر نظر دارد.

 

حالا و در همین رابطه دون بالون مدعی شده که باشگاه نیوکاسل قصد دارد در نقل و انتقالات پیش رو وینگر اسپانیایی رئال مادرید یعنی لوکاس واسکز را به خدمت بگیرد. به نظر می‌رسد که این انتقال در صورت پیشنهاد ۳۵ میلیون یورویی نیوکاسل به رئال مادرید، عملی خواهد شد.

 

 

1474084

دیدگاه‌ها