کد خبر : 1681032 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 20:40 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

رونالد دی بوئر:

دی لیخت بیشتر به درد بارسلونا و سیتی می خورد

رونالد دی بوئر، عضو سابق آکادمی آژاکس مدعی شد از انتقال ماتیس دی لیخت به یوونتوس متعجب شده است.

دی لیخت بیشتر به درد بارسلونا و سیتی می خورد

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان و در حالیکه تیم های زیادی چون بارسلونا، منچسترسیتی و یونایتد خواهان جذب مدافع جوان هلندی بودند، دی لیخت تصمیم گرفت به پیشنهاد یوونتوس پاسخ مثبت داده و راهی تورین شود. رونالد دی بوئر ضمن احترام به تصمیم دی لیخت سبک بازی او را بیشتر مناسب تیم هایی چون سیتی و بارسا دانست.

 

رونالد دی بوئر گفت: "من در آکادمی آژاکس حضور داشتم و خیلی طود به شخصیت دی لیخت علاقمند شدم. او جدی، باهوش و مودب بوده، هرگز گله و شکایت نمی کرد، فقط زحمت می کشید و مشتاق یادگیری بود.

 

1467510

 

به یاد می آورم که دی لیخت در تیم زیر 14 سال حضور داشت و وقتی برای فصل بعد بازگشت، 30 سانتی متر رشد کرده بود. دی لیخت همیشه ویژگی های یک مدافع بزرگ را داشت و می دانست خطر از کدام سمت می آید. دی لیخت بهترین مدافع این دوره  فوتبال خواهد بود و من به این موضوع اطمینان دارم. او مرا به یاد رود کرول می اندازد.

 

انتقال دی لیخت به یوونتوس؟ من از رخ دادن این اتفاق تعجب کردم، زیرا باشگاه هایی مانند منچسترسیتی و بارسلونا که سیستم تاکتیکی شبیه به آژاکس داشتند به جذب دی لیخت علاقمند بودند. به نظر من دی لیخت در چنین تیم هایی راحت تر می توانست با شرایط سازگار شود. من فکر می کردم او انتخاب متفاوتی خواهد داشت، اما به تصمیم دی لیخت احترام می گذارم. در آغاز او فکر بیش از حد متمرکز شد و به جای تکبه بر استعدادش سعی در اشتباه نکردن داشت."

دیدگاه‌ها