کد خبر : 1681035 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 21:02 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

الساندرو فلورنزی:

فقط مانولاس به بازگشت مقابل بارسا ایمان نداشت!

الساندرو فلورنزی، مدافع ایتالیایی رم هم اکنون به صورت قرضی در والنسیا توپ می زند، صحبت‌های جالبی را در رابطه با پیروزی دراماتیک این تیم مقابل بارسا در لیگ قهرمانان اروپا مطرح کرد.

فقط مانولاس به بازگشت مقابل بارسا ایمان نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تاریخی ترین بازگشت های تمام ادوار لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۸-۲۰۱۷ این رقابت‌ها صورت پذیرفت؛ جایی که رم در بازی رفت با نتیجه ۴-۱ از بارسلونا شکست خورده بود اما در دیدار رفت با سه گل تیم پرستاره کاتالانی را شکست داد تا به شکلی کاملاً دراماتیک راهی مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها شود.

 

 

1480945

 

 

گل صعود بخش رم در بازی دراماتیک مقابل بارسا توسط مدافع یونانی این تیم که هم اکنون در ناپولی توپ می زند یعنی کاستاس مانولاس به ثمر رسید. با این حال الساندرو فلورنزی درباره آن بازی صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است. او در این باره گفت: " بعد از شکست ۴-۱ در مرحله رفت هیچگاه ناامید نشدیم."

 

فلورنزی در ادامه گفت: " یک نکته عجیب درباره آن دیدار وجود داشت. ما ۲۵ بازیکن بودیم که ۲۴ نفرمان نسبت به بازگشت مقابل بارسلونا و صعود به مرحله بعدی امیدوار بودیم. تنها کسی که هیچ امید و باوری به بازگشت در آن بازی نداشت مانولاس بود. تنها کسی که به این موضوع ایمان نیاورد اما خودش گل صعود بخش را به ثمر رساند."

 

 

1480943

دیدگاه‌ها