کد خبر : 1681124 | 10 اردیبهشت 1399 ساعت 12:50 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌بوئر

تعجب کردم که دلیخت به جای بارسا به یووه رفت

رونالد دی‌بوئر، ستاره سابق فوتبال هلند و مربی سابق ماتیس دی‌لیخت می‌گوید وقتی او سال گذشته یوونتوس را انتخاب کرده از این تصمیمش تعجب کرده است.

تعجب کردم که دلیخت به جای بارسا به یووه رفت

به گزارش "ورزش سه"، رونالد دی‌بوئر ، ستاره سابق فوتبال هلند که در رده جوانان مربی‌گری ماتیس دلیخت ستاره هلندی باشگاه یوونتوس را به عهده داشته می‌گوید وقتی سال گذشته دلیخت به جای باشگاه‌هایی مثل بارسلونا و منچسترسیتی که خواهان جذبش بودند، یوونتوس را انتخاب کرده، از این تصمیم او تعجب کرده است.

 

1493557

 

دلیخت از پرورش‌یافتگان آکادمی مشهور باشگاه آژاکس بوده و در 17سالگی توانسته اولین بازی‌اش برای تیم اول آژاکس را انجام دهد. او سپس در 18سالگی به جوان‌ترین کاپیتان تاریخ باشگاه تبدیل شد و فصل گذشته نقش مهمی در رسیدن آژاکس به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ بازی کرد. این درخشش او باعث شد تابستان گذشته باشگاه‌های بزرگ زیادی خواهان جذبش باشند که بارسلونا مهمترین گزینه به نظر می‌رسید. دلیخت اما از یوونتوس سر در آورد، تصمیمی که مربی سابق او در رده جوانان، رونالد دی‌بوئر می‌گوید برایش تعجب‌برانگیز بوده.

 

دی‌بروئر در گفتگو با گاتزتا دلواسپورت گفت:" باشگاه‌هایی که سیستم بازی‌شان خیلی شبیه آژاکس است مثل بارسلونا و منچسترسیتی خواهان او بودند. تطبیق دلیخت با این باشگاه‌ها راحت‌تر بود. من فکر می‌کردم او تیم دیگری را انتخاب کند ولی به تصمیمش احترام می‌گذارم".

 

 

دیدگاه‌ها