کد خبر : 1681206 | 10 اردیبهشت 1399 ساعت 18:55 | 89.7K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ پاستوره‌لو به شایعات؛

وکیل استراماچونی: به اسکوچیچ احترام می‌گذاریم

وکیل آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال اعلام کرد که موکلش نهایت احترام را برای سرمربی فعلی تیم ملی قائل است.

وکیل استراماچونی: به اسکوچیچ احترام می‌گذاریم

به گزارش "ورزش سه"، در پی  انتشار شایعاتی مبنی بر مذاکره فدراسیون فوتبال ایران با سرمربی سابق  تیمهای اینتر و اودینزه ، وکیل او ، فدریکو پاستوره‌لو با انتشار یک بیانیه اینستاگرامی که توسط خود استرا هم استوری شده به این شایعات واکنش نشان داد:

 

پاستوره‌لو در این بیانیه نوشته است: در ارتباط با اخباری که در سطح دنیا در مورد تماس بین شرکت ما و فدراسیون ایران در ارتباط با آقای استراماچونی منتشر شده، آقای استراماچونی مجددا علاقه خودش را به مردم ایران نشان می دهد و  همیشه ارتباط با آنها را حس می کند.


من می خواهم  احترام خودمان را به  نقش سرمربی کنونی  تیم ملی  بیان کنم.  آقای استراماچونی برای ایشان(دراگان اسکوچیچ) بهترین آرزوها را دارند و خواهان موفقیت تیم ملی ایران هستند.

 

1493608

 

 

بیانیه مدیر برنامه های استراماچونی مطابق انتظار از یک مدیر برنامه خبره فاقد خط و ربط ها و آدرس هایی است که مخاطب از وی انتظار دارد.

 

او بدون آنکه خبر مذاکره احتمالی را تکذیب کرده باشد تنها به احترام خود و موکلش نسبت به سرمربی فعلی تیم ملی ایران صحبت کرده و بدون حاشیه روی و با تاکید بر علاقه استراماچونی به مردم ایران بحث را به سمتی که می خواهد هدایت کند، در جایی که ابهام هنوز باقی است.

 

نکته مهم اینکه او در این متن ١٠٠ کلمه ای کوچکترین اشاره ای به پیشنهاد تیم ملی نمی کند و در رد یا تاییدش نیز صحبتی به زبان نمی آورد.

 

1493615

در ادامه سایت فوتبال ایتالیا هم مدعی شد که با توجه به صحبت های پاستورلو، حضور آندره آ استراماچونی روی نیمکت تیم ملی ایران منتفی شده است.

دیدگاه‌ها