کد خبر : 1681310 | 11 اردیبهشت 1399 ساعت 12:31 | 62.9K بازدید | 130 دیدگاه

با دراگان روی یخ‌های نازک پیست پاتیناژ

اسکوچیچ بماند یا برود؟ شما نظر بدهید

دراگان اسکوچیچ کفش پاتیناژ را به پا کرده و باید فعلا روی یخ تعادل خود را حفظ کند.

اسکوچیچ بماند یا برود؟ شما نظر بدهید

به گزارش ''ورزش سه''، این دقیق ترین تشبیهی است که می‌شود از وضعیت سرمربی کروات تیم ملی ایران کرد. سرمربی سابق تیم نفت آبادان که ناباورانه در روزهای انتهایی سال بعد از ملغی شدن حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی جدید سفیدپوشان ایران معرفی شد و حالا در شرایطی که جهان درگیر کروناست و فرصت انجام دو مسابقه تیم ملی در فروردین ماه از دست او رفته است، باید با شایعات بزرگ پیرامونش دست و پنجه نرم کند.

 

دراگان اسکوچیچ یک مربی نام آشنا در فوتبال ایران است که در این فصل از رقابت های لیگ برتر دستاورد بزرگی با نفت آبادان داشت. اما عده زیادی از طرفداران و کارشناسان فوتبال، موفقیت او در نفت آبادان، یک شرط کافی برای حضور او در سمت سرمربی تیم ملی نمی‌دانند. با این حال فدراسیون فوتبال که این مربی راربعذ از توافقش با نفت آبادان، ناگهان به عنوان سرمربی معرفی کرد، باوجود انتقادها فعلا پای او ایستاده و امیدوار است با این مربی ارزان قیمت و سختکوش، اتفاقات تازه ای را در سطح ملی رقم بزند.

 

 

 

 

اسکوچیچ که در حال حاضر در شهر زادگاهش ریه‌کا به سر می‌برد، در یک ماه گذشته با دو شایعه بزرگ روبرو شده است. اولی تماس فدراسیون فوتبال با گابریل کالدرون سرمربی اسبق پرسپولیس که در حال حاضر در آرژانتین به سر می‌برد و دوم مذاکره مدیران ارشد فدراسیون با آندره‌آ استراماچونی سرمربی قبلی استقلال. دو خبری که البته با واکنش فدراسیون فوتبال مواجه و به سرعت تکذیب شده است. با این حال دراگان از ضعف کارنامه رنج می‌برد و تا زمانی که فرصت نمایش به عنوان سرمربی تیم ملی را پیدا نکند، تردیدها درباره او ادامه خواهند داشت.

 

در حال حاضر او همچنان در بین مربیان فوتبال ایران منتقدین سرسختی دارد که وی را شایسته این پست نمی‌دانند و همچنین هواداران و ناظران بسیاری هستند که در مقایسه او با کی‌روش، اسکوچیچ را فاقد کارنامه لازم برای حضور در سمت سرمربی تیم ملی ارزیابی می‌کنند. با این حال اسکوچیچ طرفداران کم تعداد اما وفاداری دارد که با در نظر گرفتن موفقیت های او در فوتبال ایران و نظر مثبت اکثر بازیکنان و فوتبال و شاگردانش به او، به وی امید بسته اند.

 

اما شما هم می‌توانید در این باره نظر خود را بنویسید؛ آیا با تغییر اسکوچیچ موافقید و انتظار یک مربی بزرگتر از وی را دارید یا تصور می‌کنید جابجایی او با یک مربی دیگر در مقطع فعلی کار عاقلانه و درستی نیست؟ نظرات خود را پای این مطلب کامنت کنید تا شاید تصمیم گیران فوتبال ایران از آن مطلع بشوند.

دیدگاه‌ها