کد خبر : 1681316 | 11 اردیبهشت 1399 ساعت 13:10 | 12.5K بازدید | 1 دیدگاه

دله آلی

حریف تاتنهام در لندن، چلسی است نه آرسنال!

دله آلی ستاره انگلیسی تاتنهام می‌گوید رقیب اصلی این تیم در لندن چلسی است و نه آرسنال. صحبتهایی که خشم هواداران آرسنال را به دنبال خواهد داشت.

حریف تاتنهام در لندن، چلسی است نه آرسنال!

به گزارش "ورزش سه"، دله آلی، ستاره انگلیسی تاتنهام می‌گوید حریف اصلی این روزهای تاتنهام در لندن چلسی است و نه آرسنال. این در حالی است که رقابت سنتی در شهر لندن از قدیم بین دو تیم تاتنهام و آرسنال بوده و دیدارهای این دو به عنوان دربی لندن با حساسیت بالایی برگزار می‌شده است.

 

دله آلی اما می‌گوید بازیکنان تاتنهام در حال حاضر از چلسی بیشتر بدشان می‌آید تا آرسنال چرا که در سالهای اخیر بارها با چلسی درگیر شده‌اند.

 

1493698

 

آلی در این باره گفت:" اگر از هواداران بپرسید جواب دیگری می‌دهند ولی ما به عنوان بازیکن می‌گوییم با توجه به شرایط سالهای اخیر رقابت ما با چلسی بیشتر از آرسنال است. این البته به خاطر رفتارهایی است که بازیکنان چلسی در سالهای اخیر با ما کرده‌اند".

 

1493699

 

ستاره تاتنهام در ادامه اضافه کرد:" البته همه می‌دانند که داستان برای هوادار چیز دیگری است و اصل دشمنی با آرسنال است. من می‌دانم که دربی لندن برای هوادار چقدر مهم است. ولی بازیکنان از چلسی بیشتر بدشان می‌آید".

 

1493700

 

دیدگاه‌ها