کد خبر : 1681343 | 11 اردیبهشت 1399 ساعت 15:17 | 8.4K بازدید | 4 دیدگاه

ضرر اقتصادی به کل کشور خورده نه فقط فوتبال 

ویسی: ما از فرانسه و آرژانین بالاتر نیستیم

سرمربی پیکان اعتراف می کند تیمش در مدت تعطیلی لیگ برتر دو جلسه تمرینی گروهی برگزار کرده است.

ویسی: ما از فرانسه و آرژانین بالاتر نیستیم 

عبدالله ویسی در این باره به ورزش سه می گوید: وقتی در اردیبهشت ماه دیدیم بازار و مغازه ها باز شده است ما هم بازیکنان مان در گروه های 4 نفره و با رعایت فاصله بندی به محل تمرین بردیم و به صورت گروهی تمرین کردیم.

 

او ادامه داد: ما 2 روز به این شکل تمرین کردیم که با مخالفت اعضای هیئت مدیره روبرو شد و دوباره تمرینات مان را تعطیل کردیم. این کل ماجرا بود و من دروغ نمی گویم.

 

سرمربی پیکان می گوید خیلی از تیم ها تمرین می کنند: آمار دقیق دارم که خیلی از تیم ها در این مدت تمرینات خود را برگزار کرده اند. البته اسم نمی آورم اما می دانم این اتفاق افتاده است و باشگاه می روند و پشت در بسته تمرینات خود را برگزار می کنند.

 

ویسی در مورد ادامه لیگ می گوید: من دوست دارم لیگ برگزار شود اما شما بگویید در این شرایط خطرناک کشور می شود؟ در حال حاضر هر تیم تعداد زیادی همراه دارد و حتی اگر بازی ها بدون تماشاگر باشد هم خطرناک است.

 

سرمربی پیکان در مورد ضرر اقتصادی که تعطیلات لیگ به فوتبال می زند هم گفت: همه کشور ضرر کرده اند و نمی شود ما بگوییم فلان تیم هزینه کرده است و بازی ها را برگزار کنیم. ضرر فوتبال ما از کشورهایی مثل فرانسه و آرژانتین که لیگ هایشان را تمام کرده اند بیشتر است؟ من فکر می کنم سلامتی مهمترین رکن فوتبال است.

دیدگاه‌ها