کد خبر : 1681439 | 12 اردیبهشت 1399 ساعت 09:40 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

ارلینگ هالند

از PSG متشکرم که مراقبه‌ام را جهانی کرد

ارلینگ هالند می‌گوید به مسخره کردن شادی بعد از گلش توسط بازیکنان PSG اهمیت نمی‌دهد. او همچنین می‌گوید کریستیانو رونالدو الگوی فوتبالی‌اش است.

از PSG متشکرم که مراقبه‌ام را جهانی کرد

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند، پدیده نروژی بوروسیا دورتموند می‌گوید کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی یوونتوس الگوی فوتبالی او است. هالند همچنین می‌گوید به حرکت بازیکنان PSG در جریان بازی دو تیم که به نظر می‌رسید تمسخر شادی بعد از گل او باشد اهمیتی نمی‌دهد.

 

1492971

 

هالند در گفتگو با شبکه ESPN ابتدا به این اشاره کرد که الگوی فوتبالی خود را کریستیانو رونالدو می‌داند. او در این باره گفت:" در هر بازی اگر به صورت رونالدو نگاه کنید مشخص است که دارد می‌گوید من بهترین بازیکن این میدانم و امروز گل می‌زنم، دقیقا همان کاری که همیشه می‌کند. من از این خصوصیت او بیشتر از همه خوشم می‌آید. اینکه چقدر تشنه موفقیت است و به وظیفه‌اش تعهد نشان می‌دهد و برای رسیدن به هدفش تلاش می‌کند".

 

هالند چندی پیش در جریان شکست دورتموند در مقابل PSG در مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ توسط نیمار و هم‌تیمی‌هایش مورد تمسخر قرار گرفت و نیمار و رفقا با روش خاص او برای شادی بعد از گل، شوخی کردند. در بازی رفت دو تیم، دورتموند با دو گل هالند 2-1 پیروز شده بود ولی PSG در بازگشت 2-0 پیروز شد تا راهی مرحله بعد شود.

 

1493879

 

پدیده نروژی حالا در این گفتگو درباره آن ماجرا گفت:" آنها اتفاقا به من کمک کردند تا شادی بعد از گل خاصم را به همه دنیا نشان بدهم. به لطف آنها همه دنیا درباره آن حرکت که نشان دهنده مراقبه بود صحبت می‌کنند. برای همین از آنها متشکرم که کمک کردند این موضوع جهانی شود".

 

1493878

 

 

دیدگاه‌ها