کد خبر : 1681465 | 12 اردیبهشت 1399 ساعت 12:40 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف تکان‌دهنده به استفاده از مخدر در بوندس‌لیگا

همبازی سابق دژاگه: مواد مخدر مصرف می کردم

بازیکن سابق تیم ملی جوانان آلمان و همبازی مسوت اوزیل، مانوئل نویر و اشکان دژاگه در این تیم می‌گوید تحت تاثیر مواد مخدر در بوندس‌لیگا بازی می‌کرده.

همبازی سابق دژاگه: مواد مخدر مصرف می کردم

به گزارش "ورزش سه"، چیندو اده، بازیکن سابق تیم ملی جوانان آلمان که در این تیم با ستاره‌هایی مثل مسوت اوزیل و مانوئل نویر، متس هوملس و ستاره تیم ملی ایران، اشکان دژاگه که سالها پیش پیراهن تیم ملی جوانان آلمان را به تن می‌کرد همبازی بوده، می‌گوید زمانی که در بوندس‌لیگا بازی می‌کرده تحت تاثیر مواد مخدر در مسابقات شرکت داشته.

 

1493905

 

چیندو اده در سال 2009 که تیم ملی زیر 21سال آلمان موفق شد قهرمان اروپا در این رده سنی شود بازیکن این تیم بود. او سالها در بوندس‌لیگا با پیراهن تیمهایی مثل ماینتز و هرتا برلین بازی کرده. اده که حالا 33 ساله است و فوتبال را از سال گذشته کنار گذشته با اعترافی تکان‌دهنده می‌گوید تحت تاثیر مواد مخدر در بوندس‌لیگا به میدان می‌رفته.

 

اده که حالا به دنیای موسیقی وارد شده در گفتگو با تی‌آنلاین گفت:" مصرف مواد را شروع کردم چون به نظرم مفرح بود. فوتبال واقعا یک صنعت است و در این صنعت به ربات نیاز دارند، رباتهایی که کار مشخصی را بارها و بارها تکرار کنند. فوتبال با این وضعیتش و با مسئولینش باعث انزجار من شده بود".

 

1493907

 

ستاره سابق آلمانی در ادامه گفت:" 99درصد بازیکنانی که صادقانه و علنی این مسائل را مطرح رده‌اند به سرعت کنار گذاشته شده‌اند. همه این چیزها باعث شده بود از فوتبال انزجار پیدا کنم. فوتبال دیگر به ورزش هیچ ربطی نداشت. آنها هر کسی که حاضر نبود سر خم کند را چنان می‌کوبیدند که خودش را با دنیایشان سازگار کند".

 

1493911

 

اده در ادامه به بازی کردن تحت تاثیر مواد مخدر اعتراف کرده و گفت:" گاهی اوقات ارتباط‌تان با واقعیت قطع میشود و می‌خواهید از این راه دوباره برقرارش کنید. یعنی مواد برایتان حکم دارو را پیدا می‌کند. بعد هم در حالیکه تحت تاثیر مواد هستید بازی می‌کنید. از این گذشته من همیشه مسکن مصرف می‌کردم و  وقتی بازی می‌کردم تحت تاثیر آنها هم بودم. وقتی مصدوم می‌شوید برای اینکه زودتر به تیم برگردید به شما می‌گویند مسکن مصرف کنید".

دیدگاه‌ها