کد خبر : 1681475 | 12 اردیبهشت 1399 ساعت 13:25 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

فعلا المپیک و ورزش برایم درجه آخر اهمیت را دارد

نیکخواه: مگر باشگاههای ما رئال و بارسا هستند؟

کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: الان ورزش برایم در آخرین درجه اهمیت است و بیشتر نگران سلامتی اقوام و دوستانم هستم.

نیکخواه: مگر باشگاههای ما رئال و بارسا هستند؟

به گزارش "ورزش سه"، صمد نیکخواه بهرامی که بعد از تعطیلی لیگ برتر بسکتبال راهی آمریکا شده و روزهای قرنطینه را دور از ایران سپری می کند، در یک گفت و گوی اینستاگرامی درباره تاثیر کرونا روی ورزش جهان گفت: روزهای اولی که کرونا هنوز خیلی جدی نشده بود، پیش بینی های زیادی درباره این ویروس انجام می شد. هنوز کسی این ویروس و عوارض آن را لمس نکرده بود، اما حالا می بینیم که کرونا دنیا را دگرگون کرده. فکر می کنم ورزش و المپیک در درجه های اهمیت آخر هستند چون این روزها کل مردم دنیا با یک مشکل بزرگ مواجه اند و بیشتر از همه مهم است که زنده بمانند. 


وی افزود: نه تنها فدراسیون های جهانی بلکه خیلی ها در ورزش جهان متحمل ضررهای هنگفتی شدند، اما بازهم به جز ورزشی ها خیلی تجارت های بزرگتری هستند که ضرر بیشتری را متحمل شدند. ورزش در مجموع بخش کوچکی از تاثیر کرونا روی جهان را نشان می دهد. حتما همه مردم در میان اطرافیان و اقوام خود افرادی را دیدند که به این ویروس مبتلا شدند و برخی هم نزدیکان خود را از دست دادند. من هم به عنوان یک ورزشکار در یکی، 2 هفته اول به آینده ورزش بعد از کرونا فکر می کردم، اما الان ورزش برایم در آخرین درجه اهمیت است و بیشتر نگران سلامتی اقوام و دوستانم هستم. 

 

 

1456079

 


کاپیتان تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این سوال که چرا باشگاههای ایرانی مثل اروپایی نتوانستند به مسئولیت اجتماعی خود در قبال کرونا عمل کنند، گفت: مشکل اینجاست که در ایران چیزی به نام باشگاه وجود ندارد. چلسی، بارسلونا یا رئال مادرید باشگاههای بزرگی هستند که استادیوم یا هتل خود را برای کمک در اختیار بیماران کرونایی قرار دادند، اما کدام باشگاه در ایران استادیوم یا هتل دارد؟ همه تیم ها در زمین های استیجاری تمرین می کنند و تنها کمکشان شاید می تواند این باشد که آن زمین ها را اجاره نکنند. 


صمد نیکخواه بهرامی در پایان با اشاره به وضعیت NBA و کمک هایی که این سامان به خاطر کرونا کرده، گفت: NBA یکی از بزرگترین لیگ های دنیا به حساب می آید. اسپانسرها، باشگاهها و خیلی از شرکت ها از تعطیلی مسابقات ضررهای بزرگی خوردند. البته سازمان NBA طبق وظیفه اجتماعی خود به مردم کمک می کند.

دیدگاه‌ها